🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26885.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نمونه اولیه گلکسی نوت 10 پلاس در دستان یک کاربر مشاهده شد [تماشا کنید]

در فاصله دو روز مانده به رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی نوت 10، ویدیویی از یک کاربر چینی در حال کار با گلکسی نوت 10 پلاس که به نظر نمونه اولیه کاملی هم از آن ...

در فاصله دو روز مانده به رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی نوت 10، ویدیویی از یک کاربر چینی در حال کار با گلکسی نوت 10 پلاس که به نظر نمونه اولیه کاملی هم از آن بوده منتشر شده است.

اینطور که در این ویدیو مشاهده می‌شود، پرچمدار جدید سامسونگ یک بریدگی مرکزی در بالای نمایشگر و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گرگان استان گلستان - حاشیه‌های باریک دارد اما خبری از نمایشگر منحنی نیست. این مساله هم احتمالا به خاطر قاب محافظ گوشی است که برای حفاظت از نمونه‌های اولیه محصولات روی آن‌ها قرار می‌گیرد.

در این ویدیوی کوتاه کاربر را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گرگان استان گلستان - در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گرگان استان گلستان - حال گشتن در منوی رابط کاربری OneUI می‌بینیم. بر اساس گمانه‌زنی‌های پیشین گلکسی نوت 10 پلاس توانسته به بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در بین گوشی‌های موجود در بازار دست پیدا کند. حاشیه بالای نمایشگر 2 میلیمتر و حاشیه پایین آن 3.7 میلیمتر است. حاشیه‌های کناری هم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گرگان استان گلستان - 1.5 میلیمتر و ضخامت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گرگان استان گلستان - دستگاه 4 میلیمتر طراحی شده‌اند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گرگان استان گلستان

انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 پلاس به یک نمایشگر 6.8 اینچ امولد دینامیک با رزولوشن +QHD مجهز باشد. سخت‌افزار داخلی این گوشی هم بر اساس منطقه عرضه محصول، اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820 خواهد بود و تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.0 این مجموعه را همراهی می‌کنند.

در قسمت پشتی دستگاه هم یک آرایه چهارتایی از حسگرهای دوربین قرار می‌گیرد که سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسلی است و دیافراگم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گرگان استان گلستان - متغیری در بازه f/1.5-2.4 خواهد داشت. یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی به همراه سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در کنار یک ماژول ToF این آرایه چهارتایی را تشکیل می‌دهند. قرار است یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی هم انرژی این مجموعه را تامین کند که می‌توان آن را با فست شارژ 45 واتی شارژ کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فردخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام به همه دوستان عزیز. من یه سوال داشتم درباره کولر گازی آر تی سی SFH-36BT1R2. خب خیلی از دوستان شاید با این مدل کولر گازی آشنا باشن، پس می خواستم بدونم یکی از خرابی های رایج این کولر چیه و نحوه تعمیرش چطوریه؟

بله، یکی از مشکلات رایج کولر گازی آر تی سی SFH-36BT1R2، عدم خنک شدن شناور کولر هست. این مشکل می تونه به دلیل بسته شدن فیلتر هوا یا داخل شدن گرد و غبار به داخل شناور کولر باشه. برای رفع این مشکل، ابتدا باید فیلتر هوا رو تمیز کنید. اگر این کار نتیجه ای نداد، باید شناور کولر رو خارج کنید و داخلش رو با یک دستمال تمیز کنید.

در منطقه جوادالائمه در شهر گرگان، می تونید با تعمیرکاران خبره و ماهر این کار انجام بدید. آن ها می تونن راهنمایی تان کنند که چطوری می تونید این مشکل رو برطرف کنید. همچنین می تونید از قطعات اورجینال و معتبر استفاده کنید تا مشکل شما رفع بشه



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone