🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43111.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شبکه های وای فای رایگان، راه جدید نفوذ هکرهای روسی

افرادی که به امنیت اطلاعات خود اهمیت می دهند از استفاده از شبکه های وای فای رایگان در اماکن عمومی و هتل ها خودداری کرده، و تا جای ممکن از شبکه های خصوصی مجازی و ...

افرادی که به امنیت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اطلاعات خود اهمیت می دهند از استفاده از شبکه های وای فای رایگان در اماکن عمومی و هتل ها خودداری کرده، و تا جای ممکن از شبکه های خصوصی مجازی و ابزارهای رمزنگاری دیتا برای حفاظت از اطلاعات شخصی خود استفاده می کنند.

متخصصین تیم امنیتی «FireEye» نیز چنین حساسیت هایی را مورد تأیید قرار می دهند؛ چرا که این تیم اخیراً اسنادی را در ایمیل های ارسالی به برخی از هتل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های کشورهای اروپایی و یک کشور در خاورمیانه یافته، که حاوی کدهای نصب خودکار بدافزار «GAMEFISH» هستند.

بدافزار مورد بحث ارتباط نزدیکی با گروه هکری روسی «APT28» یا «Fancy Bear» داشته که متهم به نفوذ در سیستم های کمیته دمکراتیک ملی آمریکا، پیش از انتخابات سال گذشته این کشور است.

هکرهای روسی بدون نیاز به تایپ توسط کاربران، کلمه عبور آنها را به دست می آورند

گروه مورد بحث که حملات قبلی خود را با بدافزار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - «EternalBlue» (که از سازمان امنیت ملی آمریکا به دست آورده) ترتیب داده بود، حالا از بدافزارهای خود برای نفوذ به شبکه های وای فای رایگان استفاده کرده و به گفته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تحلیلگران، قادر است بدون شناسایی شدن یا حتی نیاز به تایپ توسط کاربران، اطلاعات حساب کاربری مانند نام و کلمه عبور را به سرقت ببرد.

از همین رو متخصصین حوزه امنیت به همه کاربران خصوصاً مسافرانی که به کشورهای دیگر سفر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرده اند، توصیه می کنند که به شبکه های وای فای رایگان در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هتل ها و اماکن عمومی متصل نشده و تا جای ممکن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ایمنی سیستم های خود را ارتقا دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone