🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13842.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: واکسیناسیون عمومی از شهریور آغاز خواهد شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از آغاز واکسیناسیون عمومی کشور از شهریور ماه خبر داد و اظهار داشت این فاز تا دی ماه ادامه خواهد داشت. «علیرضا رئیسی»، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ...

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از آغاز واکسیناسیون عمومی کشور از شهریور ماه خبر داد و اظهار داشت این فاز تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

«علیرضا رئیسی»، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در کلاب هاوس درباره - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - آخرین آمار تزریق واکسن کرونا در ایران گفت:

«تا کنون 4 میلیون و 137 هزار دوز واکسن تزریق شده است. ما با واکسیناسیون دو هدف را دنبال می‌کنیم که اولین آن کاهش مرگ و میر است و با توجه به این که 74 درصد مرگ و میرها در بالای 60 سال است، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - فاز دوم واکسیناسیون به سراغ این گروه‌های سنی رفته‌ایم. - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - همچنین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - کادر بهداشت و درمان را در فاز یک واکسینه کرده‌ایم و هیچ پزشک و پرستاری نمی‌تواند ادعا کند که واکسن نزده است.»

به گفته وی تا پایان خرداد یا نهایت هفته اول تیر ماه بالای ۶٠ ساله ها یک دوز واکسن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - دریافت خواهند کرد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - و سپس بیماران هموفیلی، دیالیزی، پیوند اعضا و سرطانی واکسینه می شوند. در فاز سوم نیز راننده‌ها، خلبان‌ها، زندانیان و زندان‌بانان، مراکز تجمعی، خبرنگاران و سایر مشاغل پر خطر تا اول مرداد ماه واکسینه خواهند شد و فاز چهارم که واکسیناسیون عمومی کشور است از شهریورماه آغاز و تا پایان دی‌ماه همه گروه‌های هدف دوز اول واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

مصرف داوطلبانه واکسن‌های ایرانی

رئیسی درباره مجوز مصرف داوطلبانه واکسن کرونا نیز بیان داشت: «وزیر بهداشت خبر مجوز مصرف داوطلبانه واکسن‌های ایرانی برکت و پاستور را اعلام کرده است. واکسن پاستور در کوبا فاز سه بالینی را به خوبی سپری کرده و به مردم این کشور تزریق شده است.»

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی

وی با اشاره به این که در هفته آینده فراخوان برای تزریق داوطلبانه واکسن برکت و پاستور اعلام خواهد شد، می‌گوید در مرحله نخست ١٠٠ هزار و سپس ٢٠٠ و ٣٠٠ هزار داوطلب واکسینه خواهند شد. در واقع قرار است فاز سه با داوطلبان بیشتری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - سپری شود و به زودی هم می توان به نتایج آن دسترسی پیدا کرد همچنین مقرر شده نتایج فاز اول و دوم واکسن برکت به زودی منتشر شود.

خرید واکسن همانند قرارداد ترکمنچای

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه به بحث خرید واکسن اشاره کرد و آن را همانند معاهده ترکمنچای دانست: «قراردادهای واکسن مانند معاهده ترکنمانچای است و هیچگونه تعهدی برای تحویل واکسن و حق فسخ وجود ندارد. همچنین تولید کنندگان واکسن هیچ تعهدی درباره عوارض آن نمی‌دهند.»

به گفته رئیسی ۶٠ میلیون دوز واکسن از اسپوتنیک روسیه خریداری شده اما ظرفیت تولید این شرکت ۵ میلیون دوز است. همچنین ۵٠٠ هزار دوز واکسن از بهارات هند خریداری شده بود و ١٢۵ هزار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - دوز پارت اول بارگیری و تحویل شد، پارت دوم هم بارگیری - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - شد اما دادستانی هند مانع ارسال به ایران شده است.

او با بیان این که بخش - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - خصوصی هم به راحتی نمی‌تواند واکسن بخرد مگر اینکه از طرف دولت معرفی شده باشد، به تولید انبوه واکسن در کشور اشاره کرد و گفت:

«وقتی وارد فاز تولید انبوه واکسن شویم ماجرا فرق خواهد - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - کرد. یکی از زیرساخت‌های بزرگ برای تولید ١۵ میلیون دوز واکسن راه اندازی شده است و ماه آینده ما به تولید ماهیانه ۵ میلیون دوز می‌رسیم. در مرداد ماه به ٨ میلیون دوز خواهیم رسید و با واکسن‌های وارداتی ماهیانه ١٠ میلیون دوز خواهیم داشت.»

وی در پایان با اشاره به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر کمیجان استان مرکزی - این که روزانه ١٢٠ هزار تست انجام می‌شود، این تعداد تست را با توجه به شیوع بیماری کافی دانست و ابراز امیدواری کرد تا ١٢ روز دیگر مرگ و میر به زیر ١۵٠ رسد و آمار فوتی‌ها تا اوایل تیر ماه، دو رقمی شود.

رئیس جمهور نیز در ابتدای هفته وعده داده بود در صورت تامین واکسن مورد نیاز کشور، واکسیناسیون عمومی مردم تا آخر تابستان آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone