🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10616.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اکثر افراد می‌توانند رمز عبور دوستان خود را با موفقیت حدس بزنند

گزارش جدید شرکت «Beyond Identity» می‌گوید اکثرا افراد می‌توانند در ۷۳ درصد مواقع، رمز عبور دوستان،‌ همکاران،‌ اقوام و آشنایان نزدیک خود را درست حدس بزنند. این شرکت برای تهیه این گزارش، از ۱۰۱۵ نفر ...

گزارش جدید شرکت «Beyond Identity» می‌گوید اکثرا افراد می‌توانند در ۷۳ درصد مواقع، رمز عبور دوستان،‌ همکاران،‌ اقوام و آشنایان نزدیک خود را درست حدس بزنند.

این شرکت برای تهیه این گزارش، از ۱۰۱۵ نفر خواست تا عادت‌های خود را در مورد انتخاب رمز عبور براساس پرسش‌نامه‌ای اعلام کنند. ظاهرا در حدود یک سوم افرادی که پرسش‌نامه را تکمیل کرده بودند به رمز عبور دوستان و آشنایان خود نیاز داشته‌‌ و به راحتی و در ۷۳ درصد مواقع توانسته‌ بودند پسورد را به درستی حدس بزنند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زرندیه استان مرکزی

هرچند تاکتیک‌های استفاده شده برای حدس زدن رمز عبور، متفاوت است، اما گاهی برخی کاربران تمایل دارند به رمز عبور دوستان و آشنایان خود دسترسی پیدا کنند تا بتوانند به اطلاعات مورد نظر دست پیدا کنند.

طبق نتایج ارائه شده در این گزارش در بسیاری از موارد، طول رمز عبور طولانی و حدود ۱۵ کاراکتر انتخاب می‌شود که کار را سخت‌تر می‌کند ولی متاسفانه بسیاری از افراد از نام حیوانات برای رمز عبور استفاده کرده بودند.

حدود بیش یک چهارم شرکت‌کنندگان یعنی درحدود ۲۷ درصد آنها نیز اعلام کرده بودند که برای انتخاب رمز عبور خود از حروف تصادفی استفاده می‌کنند و حدود ۳۰.۷ درصد نیز گفته بودند از کاراکترهای تصادفی به جای برخی حروف خاص استفاده می‌کنند.

همچنین نکته عجیب‌تر این است که بسیاری از کاربران رمز عبور خود را تغییر نمی‌دهند و مدت‌ها از یک پسورد ثابت استفاده می‌کنند. در این گزارش همچنین به این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زرندیه استان مرکزی - موضوع اشاره شده که نیمی از شرکت‌کنندگان به حساب‌های پخش ویدیو و موسیقی یکدیگر دسترسی دارند و حدود ۲۵.۷ درصد حتی برای خدمات بانکی آنلاین نیز رمزهای عبور مشترک دارند. به طور - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زرندیه استان مرکزی - متوسط، کاربران معمولا سه رمز عبور خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

با وجود تمام این موارد، Beyond Identity نتیجه‌گیری می‌کند که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زرندیه استان مرکزی - تعجب برانگیز نیست که حساب‌های بانکی ۱۸ درصد کاربران به خطر افتاده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زرندیه استان مرکزی - یا هک شده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زرندیه استان مرکزی - است. علاوه بر استفاده از رمزهای قوی، به کاربران توصیه می‌شود در صورت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زرندیه استان مرکزی - امکان احراز هویت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر زرندیه استان مرکزی - چند مرحله‌ای را فعال کرده و همچنین از احراز هویت بیومتریک مانند حسگر اثر انگشت یا فناوری تشخیص چهره استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پژدو نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
یک سوالی دارم طرفای روستای زادویه زرندیه سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در روستای زادویه شهر زرندیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone