🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10619.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تیزر رسمی و ویدیوی فاش شده جعبه گشایی شیائومی Civi [تماشا کنید]

انتظار می‌رود شیائومی Civi در تاریخ ۵ مهرماه رونمایی شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی،‌ اولین تیزر و تصاویر رسمی این موبایل به همراه ویدوی فاش شده‌ای از جعبه گشایی آن به اشتراک گذاشته شده ...

انتظار می‌رود شیائومی Civi در تاریخ ۵ مهرماه رونمایی شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی،‌ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فریمان استان خراسان - اولین تیزر و تصاویر رسمی این موبایل به همراه ویدوی فاش شده‌ای از جعبه گشایی آن به اشتراک گذاشته شده که طراحی موبایل جدید را به خوبی نشان می‌دهد.

طبق تیزر رسمی ارائه شده، به نظر می‌رسد شیائومی Civi احتمالا با دستگاه‌هایی از جمله «ویوو S» و «اوپو رنو» در چین رقابت می‌کند. ظاهرا این شرکت روی طراحی و دوربین موبایل جدید خود تمرکز کرده است.

طبق ویدیو و پوسترها، گوشی با ماژول دوربین سه‌گانه بزرگی دیده می‌شود که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فریمان استان خراسان - دوربین‌های آن به شکل مثلثی تنظیم شده‌اند. پیش از این نیز شرکت ویوو در سری X50 خود از چنین آرایه دوربینی استفاده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فریمان استان خراسان - کرده بود. همچنین در حال حاضر تولیدکنندگان دیگری مانند «میزو» با گوشی 18x از این طرح استفاده کرده‌اند.

علاوه بر این، گوشی دارای نمایشگر خمیده و پنل پشتی شیشه‌ای است که به نظر می‌رسد در این موارد با طراحی گوشی‌ اوپو Reno6 - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فریمان استان خراسان - پرو 5G یکسان باشد. اما بر خلاف اوپو، شیائومی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فریمان استان خراسان - برای گوشی خود به جای قاب پلاستیکی از یک قاب فلزی استفاده کرده است. همچنین ترکیب قاب طلایی و پنل پشتی آبی دستگاه، شیک بودن طراحی آن را دوچندان می‌کند.

در لبه سمت راست گوشی کلیدهای پاور و تنظیم صدا دیده می‌شود و فضای روی لبه سمت چپ آن کاملا خالی است. در قسمت پایینی نیز - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فریمان استان خراسان - پورت USB Type-C، اسپیکر، حفره اصلی میکروفون و اسلات سیم کارت دیده می‌شود.

در قسمت بالای شیائومی Civi نیز حفره میکروفون ثانویه، بلستر IR، یک جداره اسپیکر دیگر و برند دالبی اتموس دیده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فریمان استان خراسان - می‌شود.

شیائومی هنوز مشخصات گوشی آینده خود را فاش نکرده است. با این وجود طبق اعلام شرکت و اطاعات فاش شده از سوی حساب کاربری با نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو چین، ضخامت این گوشی ۶.۹۸ میلی متر و وزن آن ۱۶۶ گرم است.

با - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فریمان استان خراسان - این وجود انتظار می‌رود شیائومی تا پیش از زمان رونمایی رسمی در دوشنبه این هفته اطلاعات بیشتری درباره آن - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر فریمان استان خراسان - منتشر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone