🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10612.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ویژگی جدید iOS 15 چگونه از زمین خوردن افراد جلوگیری می‌کند؟

اپل iOS 15 را به تازگی منتشر کرده که یک ویژگی جذاب دارد و عملکردش شبیه به اپل واچ است. اپل واچ از قابلیت تشخیص سقوط بهره می‌برد که همین ویژگی تاکنون جان افراد بسیاری ...

اپل iOS 15 را به تازگی منتشر کرده که یک ویژگی جذاب دارد و عملکردش شبیه به اپل واچ است. اپل واچ از قابلیت تشخیص سقوط بهره می‌برد که همین ویژگی تاکنون جان افراد بسیاری را نجات داده. اپل برای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سیاهکل استان گیلان - تجربه تقریبا مشابهی، یک ویژگی جدید را به iOS 15 اضافه کرده که هدفش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سیاهکل استان گیلان - شناسایی سقوط نیست، بلکه می‌خواهد از بروز چنین موضوعی جلوگیری کند.

برنامه Health موجود در آیفون با بررسی راه رفتن کاربر از نحوه قدم زدن الگوبرداری می‌کند و نمره‌ای را به شخص می‌دهد. نمره پایین یعنی امکان سقوط و زمین خوردن کاربر وجود دارد و در ادامه با تمریناتی که ارائه می‌دهد به بهبود تعادل و قدرت کمک می‌کند.

این برنامه با ارائه فیلم‌هایی از تمرین‌های مختلف به افزایش تعادل کمک می‌کند. معیار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سیاهکل استان گیلان - Walking Steadiness با استفاده از سرعت راه رفتن، طول قدم‌ها و عدم تقارن هنگام قدم زدن محاسبه می‌شود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سیاهکل استان گیلان

زمانی که آیفون نزدیک به کمر باشد (برای مثال قرار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سیاهکل استان گیلان - گرفتن در جیب) و شما هم روی یک سطح صاف پیاده‌روی کنید، گوشی‌تان شما را ردیابی می‌کند. این ویژگی چند روز پس از جمع‌آوری داده، درباره عملکردتان به شما اطلاع می‌دهد که شامل درصد عادی، پایین یا خیلی پایین می‌شود.

با کاهش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سیاهکل استان گیلان - ثبات قدم زدن، برنامه Health به شما نوتیفیکیشن می‌فرستند و چنین موضوعی را اطلاع می‌دهد. امتیاز پایین به معنای افزایش ریسک سقوط یا افتادن در طول ۱۲ ماه آینده است. البته همانطور که بالاتر گفتیم، اپل با ارائه ویدیوهای تمرینی، به شما در بهبود ثابت قدم زدن کمک می‌کند.

زمین خوردن برای تمام افراد بخصوص افراد مسن می‌تواند خطرات مخصوص به خودش را داشته باشد و حتی منجر به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سیاهکل استان گیلان - آسیب مغزی شود. بنابراین اپل با iOS 15 می‌تواند تا حدودی به کاهش این مشکلات - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سیاهکل استان گیلان - کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone