🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10617.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

برخی ویژگی‌های دوربین سری پیکسل ۶ گوگل فاش شد

علاوه بر بهره مندی از تراشه تنسور، سری گوگل پیکسل ۶ احتمالا با بهبود دوربین و بهره‌مندی از ویژگی‌های منحصر به فرد از راه می‌رسند. از جمله ویژگی‌های بهبود یافته دوربین این گوشی می‌توان به ...

علاوه بر بهره مندی از تراشه تنسور، سری گوگل پیکسل ۶ احتمالا با بهبود دوربین و بهره‌مندی از ویژگی‌های منحصر به فرد از راه می‌رسند. از جمله ویژگی‌های بهبود یافته دوربین این گوشی می‌توان به قابلیت حذف برخی اشیا از عکس‌ها و ضبط ویدیوهای 4K با نرخ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس - ۶۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط XDA منتشر شده، گوشی آینده گوگل از ویژگی‌های مختلفی بهره خواهد برد. پیش از هر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس - چیز باید گفت که ویژگی‌های عنوان شده در این گزارش هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند. با این وجود، اگر تمام موارد اشاره شده در این گزارش صحت داشته باشند، عکاسی با گوشی‌های پیکسل ۶ و ۶ پرو احتمالا بهترین تجربه در بین گوشی‌های این سری خواهد بود.

بر اساس این گزارش، کاربران - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس - با استفاده از قابلیتی به نام Magic Eraser می‌توانند پس از گرفتن عکس‌های خود برخی اشیا و موارد اضافی آن را حذف کنند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر  داراب استان فارس

از جمله ویژگی‌های دیگری که ممکن است به دوربین‌های سری پیکسل ۶ اضافه شوند می‌توان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس - به قابلیت تنظیم دستی وایت بالانس، از بین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس - بردن تاری چهره (Deblur Face) و قابلیت قفل صحنه (Lock Scene) اشاره - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس - کرد. گوگل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس - پیش از این به صورت رسمی وجود ویژگی Deblur Face را تایید کرده بود بنابراین کاربران گوشی پیکسل ۶ می‌توانند تاری چهره را در تصاویر تصحیح کنند.

در این گزارش همچنین برخی قابلیت‌های ویدیویی پیکسل ۶ پرو فاش شده است. به نظر می‌رسد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی می‌تواند ویدیوها 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و بزرگنمایی ۷ برابر را به ثبت برساند. همچنین دوربین‌های سلفی، فوق‌عریض (۱۲ مگاپیکسل) و تله فوتو (۴۸ مگاپیکسل) آن می‌توانند ویدیوهای 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس - و بزرگنمایی ۲۰ برابر را ثبت کنند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر  داراب استان فارس

علاوه بر این، به نظر می‌رسد دوربین سلفی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس - پیکسل ۶ پرو که سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IM663 سونی است با یک لنز فوق عریض همراه خواهد شد. این ویژگی برای عکس‌های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس - سلفی گروهی بسیار عالی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر داراب استان فارس - است و تفاوت قابل توجهی را ایجاد می‌کند.

همچنین طبق این گزارش، احتمالا دوربین‌های این سری از ویژگی‌های دیگری نیز پشتیبانی خواهند کرد که از جمله این موارد می‌توان به حالت کودک، چراغ قوه جلویی (که می‌تواند راهی برای استفاده از نمایشگر به عنوان چراغ قوه باشد)، پشتیبانی از میکروفون بلوتوث، چراغ تایمر، موشن بلور و نسخه دوم ویژگی Frequent Faces اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone