🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10610.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

چطور با کاربران اندروید و ویندوز تماس فیس تایم بگیریم؟

اپل با معرفی سیستم عامل iOS 15 از امکان برقراری تماس با فیس تایم در سیستم عامل‌های اندروید و ویندوز خبر داد. بنابراین برای استفاده از این سرویس دیگر محدود به محصولات اپل نخواهید بود ...

اپل با معرفی سیستم عامل iOS 15 از امکان برقراری تماس با فیس تایم در سیستم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - عامل‌های اندروید و ویندوز خبر داد. بنابراین برای استفاده از این سرویس دیگر محدود به محصولات اپل نخواهید بود و تمام کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. در این مطلب می‌خواهیم نحوه استفاده از فیس - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - تایم با کاربران ویندوز و اندروید را به شما آموزش دهیم.

اپل چند روز پیش بالاخره پس از ماه‌ها سیستم عامل iOS 15 را منتشر کرد و کاربران آیفون 6s - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - و مدل‌های جدیدتر می‌توانند آن را دریافت کنند. ما در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - دیجیاتو iOS 15 را بررسی کرده‌ایم، بنابراین برای آشنایی کامل با این سیستم عامل می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

یکی از ویژگی‌های جدید این سیستم عامل، امکان برقراری ارتباط از طریق فیس تایم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - در دستگاه‌های غیر اپلی است. برای چنین کاری روی دستگاه‌های اندرویدی یا ویندوزی نیازی به نرم افزار خاص یا اپل آیدی ندارید و تنها از طریق یک لینک وب ساده می‌توانید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - چنین - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - تماسی را برقرار کنید. این تماس‌ها بطور سرتاسری رمزگذاری شده‌اند و کاربران ویندوز و اندروید می‌توانند از امنیت آن‌ها بهره‌مند شوند.

چطور با کاربران اندروید و ویندوز تماس فیس تایم داشته باشیم؟

پیش از اینکه کاربران محصولات غیر اپلی بتوانند به یک تماس فیس تایم اضافه شوند، کاربر محصول اپل باید یک لینک بسازد و همچنین افرادی که می‌توانند به آن ملحق شوند را مشخص کند. این لینک وب را می‌توان از طریق پیامک، اسلک یا سایر سرویس‌ها برای کاربران سیستم ویندوزی یا گوشی اندرویدی ارسال کرد.

این ویژگی فیس تایم روی iPadOS 15 ،iOS 15 و مک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - او اس مانتری کاربرد دارد و لینک‌های فیس تایم روی دستگاه‌های اپل با سیستم عامل‌های قدیمی‌تر کاربردی ندارند. باید به این موضوع توجه داشته باشید که نمی‌توانید بدون یک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - دستگاه اپل یک تماس گروهی فیس تایم برای پلتفرم‌های مختلف بسازید.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان

زمانی که یک لینک برای تماس فیس تایم می‌سازید، کاربران با باز کردن آن در مرورگر وب - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - می‌توانند به راحتی به آن اضافه شوند. در این فرایند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - به نرم افزار، اپلیکیشن یا پلاگین مرورگر خاصی نیاز ندارید. برای پیوستن به تماس‌های فیس تایم باید از مرورگرهای مدرن مانند کروم، اج یا فایرفاکس استفاده کنید.

در ادامه نگاهی به نحوه ساخت، برنامه‌ریزی، اشتراک‌گذاری و نحوه استفاده از فیس تایم در پلتفرم‌های اندروید و ویندوز می‌اندازیم.

چگونه لینک فیس تایم بسازیم؟

برای اینکه کاربران ویندوز و اندروید بتوانند به تماس‌های فیس تایم ملحق شوند، باید یک لینک وب - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - منحصر به‌فرد بسازید. برای اینکار فیس تایم را روی آیفون یا آیپد خود باز کنید و سپس گزینه Create Link در بالای رابط کاربری را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه، یک صفحه اشتراک‌گذاری پیش روی‌تان قرار می‌گیرد. در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - بالای صفحه اشتراک‌گذاری، گزینه Add Name را انتخاب کنید تا یک اسم اختصاصی به تماس فیس تایم خود اضافه کنید. با اینکار راحت‌تر می‌توانید تماس‌های مختلف را مدیریت کنید.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان

پس از نامگذاری تماس، از منو گزینه کپی را انتخاب کنید تا بتوانید URL تماس را درون Messages، ایمیل یا سایر اپ‌ها قرار دهید. شما همچنین می‌توانید یک لینک برای یک رویداد در اپ تقویم هم بسازید. با اینکار، دیگران زمان و محل دقیق - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - چنین ارتباطی را متوجه می‌شوند.

با لمس گزینه ضربدر، صفحه اشتراک‌گذاری را ببندید و به فرایند ساخت لینک فیس تایم منحصر به‌فرد پایان دهید. شما می‌توانید تمام تماس‌های فیس تایم آینده را به صورت لیست شده زیر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - بخش Upcoming در اپ فیس - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - تایم روی آیفون، آیپد و مک ببینید.

نحوه اشتراک‌گذاری لینک فیس - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - تایم با دیگران

حالا که لینک تماس را ساختید، باید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید تا در آن شرکت کنند. برای چنین کاری، روی دکمه i در کنار تماس در بخش Upcoming ضربه بزنید و سپس گزینه Share Link را انتخاب کنید. از صفحه اشتراک‌گذاری، دوستان یا اعضای خانواده را برای ارسال پیامک انتخاب کنید یا اینکه به سراغ یک برنامه مانند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - واتس‌اپ جهت اشتراک‌گذاری لینک بروید.

چطور یک تماس برنامه‌ریزی شده فیس تایم را شروع کنیم؟

ارسال لینک به دیگران به معنای شروع تماس نیست و چنین کاری را باید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - به صورت دستی انجام دهید. برای شروع، روی تماس لیست شده در زیر بخش Upcoming ضربه بزنید تا به حالت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - فول اسکرین بروید. در این حالت می‌توانید ظاهر خود را ببینید و همچنین پیوستن دیگران به تماس را مورد بررسی قرار دهید.

برای شروع یک تماس برنامه‌ریزی شده، روی گزینه Join در گوشه سمت راست - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - بالای صفحه ضربه بزنید.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان

برای پایان تماس فیس تایم روی دستگاه اپل، بالای صفحه را لمس کنید تا کنترل‌‌های فیس تایم ظاهر شوند. در اینجا روی دکمه قرمز Leave ضربه بزنید. با اینکار، یک تماس به پایان می‌رسد، با این حال لینک همچنان فعال باقی می‌ماند تا اگر در آینده دوباره - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - چنین تماسی را آغاز کردید، دیگران بتوانند به آن ملحق شوند.

برای اینکه لینک غیرفعال شود، باید آن را به صورت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - دستی حذف - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - کنید.

نحوه حذف لینک فیس تایم

تا زمانی که لینک منحصر به‌فرد فیس تایم را حذف نکنید، این لینک فعال باقی می‌ماند. برای حذف یک لینک فیس تایم برنامه‌ریزی شده، زیر بخش Upcoming به سمت چپ سوایپ کنید تا گزینه Delete ظاهر شود. روی آن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - ضربه بزنید تا یک پنجره کوچک ظاهر شود. در این پنجره گزینه Delete Link را انتخاب کنید. البته بجای چنین کاری می‌توانید روی آیکون i ضربه بزنید و گزینه Delete Link را انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان

با حذف لینک، تماسی که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - با دیگران به اشتراک گذاشته‌اید، غیرفعال می‌شود.

چگونه با اندروید و ویندوز در تماس فیس تایم شرکت کنیم؟

فیس تایم برای کاربران ویندوز و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - اندرویدی، در مرورگر عملکرد بسیار خوبی دارد. در حالی که تماس‌ها بطور سرتاسری رمزگذاری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - شده‌اند، کیفیت صوتی و تصویری بالایی دارند، یعنی دقیقا همان چیزی که از فیس تایم انتظار دارید.

برای پیوستن به یک تماس فیس تایم با اندروید و ویندوز، باید یک لینک از کاربر محصولات اپل که چنین تماسی را برنامه‌ریزی کرده، دریافت کنید. با کلیک روی این لینک و بدون نیاز به ساخت اپل آیدی، می‌توانید در این تماس حضور پیدا کنید.

تمام کاربران محصولات غیر اپلی باید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - یک نام را برای حضور در تماس تایپ کنند. در ادامه صاحب دستگاه اپل یک نوتیفیکیشن مبنی بر درخواست دیگران برای حضور در تماس دریافت می‌کند. برای حضور در این تماس، کاربر دستگاه اپل باید آن‌ها را تایید کند تا با دیگران - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - ارتباط برقرار کنند.

برای پایان بخشیدن به یک تماس، کاربر اندروید و ویندوز باید روی دکمه End ضربه بزند. البته کاربر اپل که این تماس را ایجاد کرده، اگر روی دکمه Leave ضربه بزند، تماس بطور خودکار تمام و بسته می‌شود.

تماس‌های فیس تایم روی پلتفرم‌ها امن است؟

تماس‌های فیس تایم با کاربران اندرویدی و ویندوز بطور سرتاسری رمزگذاری شده‌اند و تفاوتی با تماس‌ها میان دستگاه‌های اپل ندارد. زمانی که روی محصولات اپل یک تماس فیس تایم را تنظیم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - می‌کنید، می‌توانید شماره تلفن یا آدرس ایمیل را به عنوان کالر آیدی انتخاب کنید. زمانی که یک کاربر اندروید یا ویندوز از طریق لینک به تماس فیس تایم اضافه شود، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - می‌تواند کالر آیدی شما را ببیند. بنابراین بهتر است از یک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - ایمیل جداگانه برای چنین تماس‌هایی استفاده کنید.

با رویکرد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - جدید اپل، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بانه استان کردستان - افراد بیشتری از فیس تایم استفاده خواهند کرد، با این حال همچنان نمی‌تواند با اپ‌های محبوب در این زمینه رقابت کند. تا زمانی که اپل برنامه مخصوصی برای دستگاه‌های اندرویدی و ویندوز منتشر نکند، یا حداقل شروع چنین تماس‌هایی وابسته به محصولات کوپرتینویی‌ها نباشند، نباید منتظر رقابت شدیدی میان فیس تایم با اپ‌هایی مانند واتس‌اپ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
مولوی بانه تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در مولوی شهر بانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone