🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10618.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات پهپاد مویک ۳ پرو فاش شد؛ بهره‌مندی از دو دوربین و افزایش مدت زمان پرواز

به گزارش برخی منابع آگاه پهپاد مویک ۳ پرو نوامبر امسال از راه می‌رسد و قرار است نسبت به نسل قبل خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد. ظاهرا پهپاد جدید DJI با افزایش طول عمر باتری ...

به گزارش برخی منابع آگاه پهپاد مویک ۳ پرو نوامبر امسال از راه می‌رسد و قرار است نسبت به نسل قبل خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد. ظاهرا پهپاد جدید DJI با افزایش طول عمر باتری نسبت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس - به نسل از راه می‌رسد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس - و به جای یک دوربین از دو دوربین بهره خواهد برد که می‌تواند صنعت عکاسی هوایی را دستخوش تغییراتی قرار دهد.

هرچند پهپادهای استاندارد DJI پیش از نیاز به تعویض باتری یا شارژ مجدد معمولا فقط نیم ساعت در هوا پرواز خواهند کرد، DroneDJ و Jasper Ellens در گزارش‌های متفاوتی عنوان می‌کنند، مویک ۳ پرو می‌تواند حداکثر ۴۶ دقیقه پرواز کند. همچنین این پهپاد از یک دوربین کامل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس - دیگر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس - با سنسور و لنز مخصوص به خود بهره می‌برد که قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس - عکاسی بیشتری مانند تله فوتو و زاویه دید گسترده را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس

در سال ۲۰۱۸ طرفداران پهپاد می‌توانستند از بین دو دستگاه مویک ۲ پرو با سنسور ۱ اینچی و دیافراگم قابل تنظیم یا مویک ۲ زوم با لنز تله ۲۴ تا ۴۸ میلی متری یکی را انتخاب کنند، اما اکنون مویک ۳ پرو این دو ویژگی را در یک دستگاه ارائه می‌کند. پهپاد جدید DJI در پشت دوربین ۲۴ میلی متری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس - خود یک سنسور چهار سوم بزرگتر دارد و لنز تله آن در مقابل سنسور ثانویه آن قرار گرفته و میدان دید ۱۵ درجه را ارائه می‌کند.

سنسورهای پهپاد به ترتیب ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی هستند و ظاهرا توانایی ضبط ویدیو‌هایی با وضوح 5.2K را دارند.

علاوه بر این، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس - به نظر می‌رسد پهپاد مویک ۳ پرو را می‌توان به صورت مستقیم توسط کابل USB-C شارژ کرد و نیازی به بیرون آوردن باتری ندارد. وزن آن - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس - نیز نسبت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس - به نسل قبل خود کمی افزایش پیدا کرده و از ۹۰۷ گرم به ۹۲۰ رسیده است.

به عقیده هر دو منبع مویک ۳ پرو به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر نی ریز استان فارس - همراه برچسب قیمت ۱۶۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد که مویک ۲ پرو نیز اکنون همین قیمت را دارد. همچنین گفته می‌شود که پهپاد جدید از تاریخ ۲۴ آبان عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone