🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10615.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ برای تولید نسل بعدی تراشه‌های خودران با تسلا مذاکره می‌کند

طبق گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ الکترونیکس در حال مذاکره با تسلا، شرکت تولیدکننده خودروهای برقی است تا تراشه‌های خودران نسل جدید این شرکت را بر اساس فرایند ساخت ۷ نانومتری خود تولید کند. گزارش جدید ...

طبق - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ الکترونیکس در حال مذاکره با تسلا، شرکت تولیدکننده خودروهای برقی است تا تراشه‌های خودران نسل جدید این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - شرکت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - را بر اساس فرایند ساخت ۷ نانومتری خود تولید کند.

گزارش جدید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - توسط یک منبع کره‌ جنوبی منتشر شده است و ادعا می‌کند که هر دو شرکت تسلا و سامسونگ چندین بار در مورد طراحی تراشه با یکدیگر مذاکره کرده‌اند و همچنین نمونه‌های اولیه تراشه‌ها نسل بعدی سیستم خودران تسلا بین آن‌ها مبادله شده است.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان

اگر مذاکرات بین - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - سامسونگ و تسلا با موفقیت انجام شود، انتظار می‌رود - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - غول فناوری کره جنوبی تولید تراشه‌های مورد نظر خود را با استفاده از فرایند ۷ نانومتری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - آغاز کند. احتمال وقوع چنین اتفاقی بسیار زیاد است، زیرا سامسونگ هم اکنون در حال تولید نسل فعلی کامپیوتری‌های مدل ۳ تسلا است.

همچنین سامسونگ هم اکنون در حال تولید تراشه‌های ۵ نانومتری است اما برای تولید نسل بعد تراشه‌های سیستم خودران تسلا از فرآیند ۷ نانومتری استفاده خواهد کرد تا از عملکرد بالاتر و پایدارتر تراشه در هنگام نصب اطمینان داشته باشد.

هرچند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - زمان تولید تراشه‌های نسل بعدی تسلا هنوز مشخص نشده است، اما با توجه به اینکه ایلان ماسک مدیر عامل تسلا اخیرا در رویداد AI Day که ماه گذشته برگزار شد اعلام کرد سخت‌افزار جدید فناوری خودران این شرکت برای Cybertruck حدود یک سال آینده عرضه می‌شود، انتظار داریم تولید آن تا چند ماه دیگر آغاز شود.

غول فناوری کره جنوبی هم اکنون پس از TSMC دومین تولیدکننده بزرگ تراشه جهان محسوب می‌شود. در حالی که سامسونگ ۱۷.۳ درصد از سهم این بازار را در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - اختیار خود دارد، شرکت مستقر در تایوان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - با سهم ۵۲.۹ درصدی خود فاصله بسیار زیادی با رقیب کره‌ای دارد.

در چند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - سال گذشته، ساسمونگ در زمینه تولید تراشه سرعت خود را افزایش داده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - و هم اکنون تلاش می‌کند تا از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - TSMC پیشی بگیرد. چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام توسط سامسونگ در حال تولید است و این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - شرکت همچنان از همکاری با سایر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گرگان استان گلستان - شرکت‌ها و انواع دیگر تراشه‌ها استقبال می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone