🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23387.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

این کیس، کامپیوتر ویندوزی شما را به مک پرو 6000 دلاری شبیه می‌کند [تماشا کنید]

یک شرکت سازنده کیس کامپیوتر برای کاربرانی که ظاهر مک پرو را می پسندند اما نمی خواهند 6 هزار دلار بابت آن پرداخت کنند، یک کیس با ویژگی های ظاهری ورک استیشن اپل تولید کرده ...

یک شرکت سازنده کیس کامپیوتر برای کاربرانی که ظاهر مک پرو را می پسندند اما نمی خواهند 6 هزار دلار بابت آن پرداخت کنند، یک کیس با ویژگی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان - های ظاهری ورک استیشن اپل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان - تولید کرده است.

شرکت Dune Case در مراحل پایانی تامین مالی جمعی (Crowdfunding) کیس Dune Pro است. این کیس از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به کیس مک پرو داشته و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان - فریم فولادی و اجزای آلومینیومی آن شباهت زیادی به مدل اصلی دارند.

مواردی که کیس مذکور را از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان - مدل اصلی متمایز می کنند، نبود لوگوی بزرگ اپل در قسمت کناری بدنه و همچنین استفاده از درب کشویی به جای درب لولا دار در پنل کناری است.

تفاوت های اصلی اما در داخل کیس مشاهده می شوند. این کیس از مادربردهای مختلفی از جمله ATX مینی و ATX Extended و همچنین کارت گرافیک به طول 380 میلیمتر پشتیبانی می کند. با این اوصاف این کیس برای گیمرها نیز کاربردی بوده و می توان برای مثال کارت گرافیک جیفورس RTX 2080 Ti را بدون مشکل در آن قرار داد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان

کیس Dune Pro به دلیل فضای زیادی که دارد دست کاربر را برای تعبیه سیستم های خنک کننده مختلف و همچنین چندین فضای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان - ذخیره سازی باز می - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان - گذارد. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان - این محصول از رادیاتور حداکثر 360 میلیمتری برای سیستم خنک کننده آبی پشتیبانی می کند. علاوه بر این در مجموع دارای پنج تری برای قرار دادن حافظه SSD و سه تری برای هارد درایو است؛ بنابراین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان - خیال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان - کاربر از این بابت نیز راحت خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان

باید دید کیس مورد بحث می تواند از گزند مسائل حقوقی سالم بیرون آمده و در تاریخ مشخص شده به بازار عرضه شود یا نه. شرکت سازنده یک کیس دیگر به نام Dune Case را نیز در دست ساخت دارد. این کیس 199 دلاری هنوز در فاز بتا قرار داشته و نمی توان آنرا پیش خرید کرد. بنابراین احتمال دارد کیس Dune Pro نیز چنین وضعیتی داشته باشد.

کیس Dune - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کنگاور استان کردستان - Pro در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر ماه) روی پلتفرم کیک استارتر قرار خواهد گرفت. پیش بینی می شود زمان عرضه و قیمت نهایی آن نیز در تاریخ ذکر شده مشخص شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone