🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27877.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به نوآوری های سری هواوی پی 30

هواوی هر 6 ماه یک بار گوشی های پرچمداری از سری میت یا پی معرفی می کند. فروردین ماه امسال نوبت سری پی 30 بود که پرچمدار جدید چینی ها لقب بگیرد. هواوی در این ...

هواوی هر 6 ماه یک بار گوشی های پرچمداری از سری میت یا پی معرفی می کند. فروردین ماه امسال نوبت سری پی 30 بود که پرچمدار جدید چینی ها لقب بگیرد. هواوی در این سری هر چه در چنته داشته را رو کرده و جدیدترین نوآوری های خود را به رخ رقبا کشیده است. مهمترین این موارد را باید در دوربین با کیفیت هواوی پی 30 پرو جستجو کرد. در ادامه قصد داریم کمی دقیق تر به نوآوری های سری پی 30 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - بپردازیم.

هواوی برای کاهش حاشیه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - های نمایشگر پی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - 30 پرو (بررسی دیجیاتو) اسپیکر مکالمه را حذف کرده و از طریق ارتعاش مغناطیسی و با لرزش نمایشگر، صدا را به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - گوش کاربر منتقل می کند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی

دو پرچمدار این سری (پی 30 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - و پی 30 پرو) همچنین از حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر بهره می برند. البته این قابلیت چندان هم جدید نیست و پیش از این در گوشی های دیگری شاهد سنسورهای مشابه بوده ایم.

سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر در پی 30 و پی 30 پرو از نوع اپتیکال است و به گفته هواوی می تواند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - تا 30 درصد سریعتر از میت 20 پرو گوشی را آنلاک کند. این حسگر اپتیکال در مقایسه با اسکنر اولتراسونیک گلکسی اس 10 سریعتر است اما همچنان فاصله قابل توجهی با نمونه های خازنی دارد. علاوه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - بر این فرایند شناساندن اثر انگشت به گوشی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - هم زمان طولانی تری نسبت به سایر حسگرها می برد. حسگر پی 30 لایت اما از نوع خازنی و در پشت گوشی است.

از مهمترین موارد در طراحی پی 30 پرو باید به دوربین مجهز به زوم اپتیکال 5 برابری اشاره کرد. هواوی توانسته این دوربین را با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - وجود تمامی ماژول های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - متعددش در بدنه یک گوشی ظریف جای دهد. در ادامه در بخش مرتبط با دوربین این موضوع را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - بیشتر توضیح می دهیم.

سخت افزار و کارایی

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی

کایرین 980 اولین چیپست 7 نانومتری بود که معرفی شد با این حال کمی پس از اولین آیفون ها با چیپست 7 نانومتری A12  بایونیک به بازار آمد. کایرین 980 با اینکه جدید به حساب نمی آید اما چندین واژه نخستین دیگر را با خود به همراه دارد؛ از جمله نخستین چیپست با مودم Cat.21 با سرعت 1.4 گیگابیت بر ثانیه و نخستین با پشتیبانی از رم های LPDDR4X با فرکانس کاری 2133 مگاهرتز. هواوی پی 30 و پی 30 پرو از چیپست قدرتمند کایرین 980 بهره می برند اما پی 30 لایت به چیپست کایرین 710 مجهز شده که یک تراشه میان رده قدرتمند به حساب می آید. مدل 710 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - همچنین مشابه با کایرین 980 از GPU Turbo پشتیبانی می کند که فعال کردن آن اجرای روان تر بعضی از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - بازی ها را به همراه دارد.

پی 30 از فایل سیستم جدید هواوی با کارایی بالاتر بهره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - می برد

هواوی برای سریع تر کردن انتقال داده ها روی فضای ذخیره سازی هم راهکار جدیدی را در پیش گرفته. حدود یک سال قبل این شرکت از فایل سیستم جدید EROFS رونمایی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - کرد. پی 30 و پی 30 پرو اولین گوشی هایی هستند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - که از EROFS بهره می برند. این فایل سیستم وعده 20 درصد کارایی بالاتر در خواندن تصادفی (در مقایسه با EXT 4) را می دهد و به لطف الگوریتم فشرده سازی، تا 2 گیگابایت کاهش فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی سیستم عامل را به همراه دارد. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - از دید کاربران عادی ممکن است این تفاوت ها چندان به چشم نیاید اما در زمان انتقال فایل ها کارایی بالاتر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - خود را نشان می دهد. علاوه بر این اپلیکیشن ها هم کمی با سرعت بیشتری اجرا می شوند. در آینده قرار است این قابلیت به تمامی گوشی هایی که از رابط کاربری EMUI 9.1 بهره می برند بیاید اما حداقل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - فعلا پی 30 لایت از EROFS بی بهره است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی

پی 30 پرو با باتری 4200 میلی آمپر ساعتی شارژدهی عالی دارد و به لطف شارژر 40 واتی هم نباید نگرانی از بابت زمان طولانی شارژ داشته باشید. این شارژر تنها در 10 دقیقه تا 25 درصد باتری را شارژ می کند و برای 75 درصد شارژ هم تنها به 30 دقیقه نیاز دارد. در نهایت شارژ کامل گوشی تنها یک ساعت زمان می برد. پی 30 و پی 30 لایت هم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - شارژرهای سریع ولی با توان پایین تر 22.5 و 18 وات مجهز شده اند.

پی 30 پرو از شارژ بیسیم 15 واتی «چی» (Qi) پشتیبانی می کند و به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - لطف شارژ معکوس، توانایی شارژ دستگاه های سازگار با Qi دیگر را هم دارد. این پرچمدار هواوی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - همچنین می تواند مشابه با یک پاور بانک، سایر گوشی ها یا دستگاه های USB دیگر را شارژ کند.

دوربین 4 گانه لایکا

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی

دوربین اصلی 4 گانه هواوی پی 30 پرو که در همکاری با لایکا توسعه داده شده کیفیت بالایی دارد و این گوشی را یک سر وگردن بالاتر از دیگر رقبا قرار می دهد. دوربین از حسگرهای 40 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی تله فوتو و 20 مگاپیکسلی فوق عریض بهره می برد. در کنار این حسگرها یک سنسور زمان پرواز قرار گرفته که به خلق تصاویر بوکه کمک می کند و به خوبی از پس محو کردن پس زمینه و پیش زمینه بر می آید. ترکیب دوربین در پی 30 متفاوت است. این گوشی از حسگرهای 40 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی تله فوتو (با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - زوم اپتیکال 3 برابری) و 16 مگاپیکسلی فوق عریض بهره می برد و خبری از حسگر زمان پرواز نیست.

دوربین پی 30 پرو در محدوده 0.6 تا 5 برابر زوم با کیفیتی دارد

حسگر دوربین اصلی هواوی پی 30 پرو برای اولین بار از آرایه فیلتر رنگ RYYB (قرمز، زرد، زرد، آبی) بهره می برد که پیکسل های سبز را با زرد جایگزین کرده. به گفته هواوی با این فناوری، حسگر تا 40 درصد نور بیشتری جذب می کند و به لطف همین قابلیت پی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - 30 پرو می تواند عکس هایی با ایزو 409600 ثبت کند که در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - دنیای موبایل بی سابقه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - است.

از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - مهمترین قابلیت های پرچمدار سری پی زوم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - اپتیکال 5 برابری است. تا پیش از هواوی، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - تولید کننده های دیگری هم تلاش کرده بودند زوم اپتیکال را به گوشی های خود بیاورند. اما در مقایسه باید تمامی آنها را یک [و شاید چند] قدم عقب تر از هواوی قرار داد. تعبیه دوربین با زوم 5 برابری در یک گوشی با ضخامت کم چندان هم ساده نبوده و چالش هایی را به همراه داشته. هواوی برای اینکه بتواند ماژول های دوربین زوم را در بدنه ای جمع و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - جور قرار دهد حسگر را به طور عمودی در گوشی قرار داده و نور را از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - طریق یک منشور به سنسور می تاباند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی

کیفیت تصاویر این دوربین تله فوتو عالی است و در کنار دو حسگر دیگر زوم های با کیفیت 0.6 تا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - 5 برابری را ارائه می کند. زوم های 10 تا 50 برابری هم با وجود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - کیفیت نه چندان بالا، گاهی می توانند کاربردی باشند و حتی در خواندن تابلوهای دور دست به کار بیایند. لرزشگیر حسگرهای اصلی و تله فوتو به خوبی از پس وظیفه خود بر می آیند و می توانند در صحنه های تاریک یا حین فیلم برداری قدرت خود را نشان دهند.

از قابلیت های دیگر دوربین پی 30 و پی 30 پرو می توان به Dual View  اشاره کرد که امکان ثبت همزمان دو ویدیو - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - با دو زوم مختلف را فراهم می کند تا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - به قول هواوی هر دو سوی ماجرا را ببینید. پیشنهاد می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - کنیم برای آشنایی با قابلیت ها و کیفیت دوربین هواوی پی 30 پرو مطلب بررسی دوربین این گوشی توسط دیجیاتو را مطالعه کنید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی

میان رده پی 30 لایت (بررسی دیجیاتو) هم که برخی از ویژگی های برادران گران قیمت تر خود را به ارث برده به دوربین سه گانه مجهز شده. ترکیب دوربین اصلی و سلفی میان رده هواوی اما در بازارهای مختلف متفاوت است. مدلی که در ایران عرضه می شود شامل دوربین های اصلی با حسگرهای 24، 8 و 2 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - مگاپیکسلی (اصلی، فوق عریض و عمق سنج) و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. این ترکیب به ویژه دوربین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - سلفی 32 مگاپیکسلی موردی است که در کمتر میان رده ای به چشم می خورد و می توان آن را از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - نقاط قوت پی 30 لایت به حساب آورد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم بررسی ویدیویی هواوی پی 30 پرو و پی 30 لایت را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فراهان استان مرکزی - مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آنیل نوشته شده درتاریخ 1402/03/22
سایت ***** لباسشویی وست پوینت WMX71219-E شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت فراهان مرکزی روستای اسفین تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone