🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35705.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اینتل اطلاعات چیپست Z390 برای مادربوردهای حرفه ای را منتشر کرد

اینتل به تازگی و پیش از رونمایی رسمی، اطلاعات مشخصات کامل چیپست مادربورد آتی خود، Z390 را در وبسایتش منتشر کرده است. مشخصاتی که از چیپست جدید منتشر شده خبر از امکاناتی مشابه با سایر ...

اینتل به تازگی و پیش از رونمایی رسمی، اطلاعات مشخصات کامل چیپست مادربورد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آتی خود، Z390 را در وبسایتش منتشر کرده است.

مشخصاتی که از چیپست جدید منتشر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شده خبر از امکاناتی مشابه با سایر مدل های سری 300 می دهد که مدتی پیش - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رونمایی شده بودند. با این حال Z390 به قابلیت های - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رده بالای جدیدی نیز مجهز شده است.

Z390 از تمامی پردازنده های نسل هشتم سری Core پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کند، در حالی که پشتیبانی از حافظه های Optane نیز برای آنها در نظر گرفته شده. علاوه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بر اینها چیپست جدید استاندارد شبکه بیسیم 802.11ac و بلوتوث 5.0 را ارائه می دهد.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
مقایسه چیپست های سری 300 اینتل

درگاه های پشتیبانی شده توسط Z390 به شرح زیر هستند:

  • 6 عدد درگاه USB3.1 نسل دوم (با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه)
  • 10 عدد درگاه USB 3.1 نسل اول (با سرعت 5 گیگابیت در ثانیه)
  • 14 عدد درگاه USB 2.0
  • 24 خط PCIe 3.0
  • پشتیبانی از حافظه های - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - SSD - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از نوع PCIe NVMe

چیپست مورد بحث همچنین از RAID نسخه های 0، 1 و 5 پشتیبانی می کند. Z390 قرار است به عنوان چیپستی پرچمدار، جای Z370 فعلی را بگیرد. علاوه بر اینها امکان اووِر کلاک پردازنده های آنلاک سری Core و نیز رم های DDR4 برای آن در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نظر گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده، گمان می رود اینتل از چیپست جدید خود در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان که 15 تا 19 خرداد ماه در تایوان - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برگزار می شود، رونمایی کند. انتظار می رود مادربوردهای بهره مند از این چیپست در سه ماهه سوم سال جاری میلادی روانه بازار شوند.

همچنین گمانه زنی شده که اینتل - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مدتی پس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از آن، در سه ماهه انتهایی سال 2018 پردازنده های 8 هسته ای - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کافی لِیک اس را عرضه خواهد کرد.

در صورت تمایل می توانید مستندی که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مشخصات و قابلیت های Z390 را تشریح کرده از این لینک از طریق وبسایت اینتل دریافت کنید.

 

تماشا کنید: دوربین های جدید اینتل دید انسانی را برای ماشین ها به ارمغان می آورند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تکاو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرچی دور و بر شهرک ایثار ارومیه هم سرویس میده.
پاسخ: بله در شهرک ایثار شهر ارومیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone