🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29461.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از فلش درایو ۴ ترابایتی توسط سن‌دیسک

سن دیسک سال گذشته و طی CES 2018 از فلش درایو یک ترابایتی رونمایی کرد که نگاه های زیادی را به خود خیره کرد و حالا نمونه اولیه فلش ۴ ترابایتی را به نمایش گذاشته ...

سن دیسک سال گذشته و طی CES 2018 از فلش درایو یک ترابایتی رونمایی کرد که نگاه های زیادی را به خود خیره کرد و حالا نمونه اولیه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فلش ۴ ترابایتی را به نمایش گذاشته که از رابط USB-C بهره می برد.

این فلش پرحجم و کوچک هنوز اسم هم ندارد و طبیعتا تاریخ عرضه یا قیمت خاصی هم برای آن در نظر نگرفته شده است. - تعمیرات پکیج آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تفاوت مهم این مدل یا دیگر فلش درایوهای موجود در بازار به رابط آن برمی گردد که به صورت کابلی کوچک طراحی شده است.تعمیرات پکیج آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربیاین طراحی خاص باعث شده برخی آن را بیشتر یک SSD کوچک به شمار آورند تا فلش درایو نسبتا بزرگ. اما فارغ از این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جدل های نامگذاری این محصول هنوز هم درایو ۴ ترابایتی فوق العاده کوچک است که به راحتی در جیب جا می شود.

سن دیسک درایوی را که سال گذشته معرفی کرده بود هرگز به بازار ارائه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نکرد و احتمالا همین داستان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برای این فلش ۴ ترابایتی نیز تکرار خواهد شد. شاید دلیل این مساله پرهزینه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بود تولید چنین ابزارهای ذخیره سازی است چرا که نسخه های ۲ ترابایتی این فلش ها حدود ۱۲۰۰ دلار قیمت گذاری شده اند - تعمیرات پکیج آریستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که از توان مالی بسیاری از کاربران خارج است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone