🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12110.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ZTE از بلید V30 با نمایشگر ۶.۶ اینچی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد

ZTE  از گوشی میان رده جدید «بلید V30» رونمایی کرد. موبایل جدید این شرکت از نمایشگر بزرگ، پردازنده Unisoc، ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیتی برخوردار است. طبق گزارش‌های ...

ZTE  از گوشی میان رده جدید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان - «بلید V30» رونمایی کرد. موبایل جدید این شرکت از نمایشگر بزرگ، پردازنده Unisoc، ماژول دوربین چهارگانه شامل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان - دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیتی برخوردار است.

طبق گزارش‌های اعلام شده، بلید V30 دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD به همراه روزنه مخصوص دوربین سلفی است که وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰:۹ را ارائه می‌کند. همچنین دوربین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان - سلفی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسل است.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان

ماژول - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان - دوربین چهارگانه در پنل پشتی بلید V30 نیز دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان - با فاصله کانونی ۳ سانتی متر و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی  عمق‌سنج را در خود جای داده است. همچنین این دستگاه به همراه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان - اندروید ۱۱ و رابط کاربری MiFavor UI عرضه می‌شود.

قلب تپنده بلید V30 پردازنده ۲ گیگاهرتزی Unisoc T۶۱۸ است که با رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی همراه شده است. همچنین این گوشی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی خود از اسلات کارت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان - microSD بهره می‌برد.

در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان - قسمت باتری نیز ZTE برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان - گوشی جدید خود یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات از طریق کابل USB-C پشتیبانی می‌کند. علاوه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان - بر این، بلید V30 از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس نیز بهره می‌برد. از دیگر فناوری‌های اتصال این گوشی می‌توان به شبکه ۴G دوگانه، فناوری Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، GPS و جک صوتی ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

بلید V30 هم اکنون - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هیدج استان زنجان - با قیمت ۲۵۶ دلار و در ترکیب رنگ مشکی و آبی وارد بازار مکزیک شده است. هنوز مشخص نیست که چه زمانی این گوشی وارد بازار کشورهای دیگر می‌شود.

ZTE گوشی دیگری تحت عنوان «اکسون ۳۰» را در دست توسعه دارد که نکته مهم این گوشی استفاده از نسل دوم فناوری دوربین زیرنمایشگر شرکت است. تاکنون اعلام شده است که دوربین زیرنمایشگر این گوشی از تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone