🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29266.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی ردمی با اندروید پای و دوربین سلفی قدرتمند در راه است

سال ۲۰۱۷ میلادی شیائومی از سری گوشی اقتصادی ردمی Y رونمایی کرد و سال گذشته نیز دومین تلفن هوشمند این سری یعنی ردمی Y2 را معرفی نمود. حال لیست مشخصات کامل شیائومی ردمی Y3 در پرتال Wi-Fi Alliance ...

سال ۲۰۱۷ میلادی شیائومی از سری گوشی اقتصادی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان - ردمی Y رونمایی کرد و سال گذشته نیز دومین تلفن هوشمند این سری یعنی ردمی Y2 را معرفی نمود. حال لیست مشخصات کامل شیائومی ردمی Y3 در پرتال Wi-Fi Alliance رویت شده و بر همین اساس مشخص شده که این موبایل به صورت پیشفرض از اندروید ۹ پای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان - پشتیبانی می‌کند و رابط کاربر مخصوص کمپانی چینی یعنی MIUI 10 روی این سیستم عامل سوار شده است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان

علاوه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان - بر این موبایل یاد شده تنها از وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت پشتیبانی از وای فای ۵ گیگاهرتزی برای آن تعبیه نشده تا هزینه تولید آن بالا نرود. به همین دلیل احتمالاً این موبایل به قیمتی کمتر از ۱۴۴.۵ دلار عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان

بر اساس گزارش وب سایت xda-developers، شیائومی به احتمال قوی برای این موبایل از چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ یا ۶۳۶ استفاده خواهد کرد و ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان - گیگابایت حافظه داخلی در اختیارش قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد که ردمی Y3 همانند دیگر تلفن های هوشمند سری Y از یک دوربین سلفی قدرتمندی بهره ببرد چرا که یک سنسور۱۶ مگاپیکسلی عریض نقش دوربین سلفی ردمی Y2 را ایفا می‌کرد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان - و این گوشی مسلماً دوربین بهتری خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان

علاوه بر این ردمی Y2، باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی داشت و به احتمال قوی ظرفیت باتری ردمی Y3 بیشتر از قبل خواهد شد. ضمن اینکه انتظار می‌رود شیائومی برای این موبایل یک صفحه نمایش با رزولوشن +Full HD در نظر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان - بگیرد و دوربین سلفی قدرتمند را در بریدگی بالای نمایشگرش قرار دهد. باید گفت که هنوز قیمت تاریخ عرضه دقیقی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آبیک استان زنجان - برای جدیدترین گوشی از سری گوشی اقتصادی ردمی Y اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone