🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29269.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A90 با نمایشگری ویژه و چیپستی قدرتمند معرفی می‌شود

گلکسی A90 یکی از مورد انتظارترین موبایل های سامسونگ است که حدود ۲ هفته به معرفی آن باقیمانده و حالا افشاگرها از نمایشگر بزرگ و پردازنده قدرتمند آن خبر داده اند. سامسونگ قبلا مجهز شدن این ...

گلکسی A90 - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - یکی از مورد انتظارترین موبایل های سامسونگ است که حدود ۲ هفته به معرفی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - آن باقیمانده و حالا افشاگرها از نمایشگر بزرگ و پردازنده قدرتمند آن خبر داده اند.

سامسونگ قبلا مجهز شدن این موبایل به صفحه نمایش اینفینتی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - بدون بریدگی را تایید کرده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - بود که احتمالا در آن شاهد هیچ زائده ای با عنوان حفره یا بریدگی نخواهیم بود. حالا «استیو همرستوفر»، از افشاگران شناخته شده با انتشار توییتی مهر تاییدی بر این خبر زده است.

به گفته وی در پنل نمایش گلکسی A90 از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - هیچ بریدگی یا حفره ای خبری نیست و عرض حاشیه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - کناری و پایین آن هم به ترتیب از ۱.۲ و ۳.۶ میلیمتر فراتر نمی رود. بر این اساس صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - این موبایل ۶.۷ اینچی است و از بزرگترین گوشی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - های سامسونگ به شمار می رود. او همچنین به شنیده هایی در مورد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - استفاده از شارژ سریع ۳۵ واتی برای این دستگاه نیز اشاره کرده استتعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان

Ice Universe از دیگر افشاگران شناخته شده هم در صفحه شخصی خود به توان پردازش این دستگاه پرداخته است. در حالی که قبلا از مجهز شدن گلکسی A90 به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ سخن گفته می شد، وی از تعبیه چیپست جدید اسنپدراگون ۷۱۵۰ در آن خبر داده که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - متعلق به سری ۷۰۰ این تراشه ها است.

این تراشه قدرتمند احتمالا طی فرایند ۸ نانومتری تولید شده و از نظر کارایی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - بین مدل های ۸۴۵ و ۸۵۵ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - قرار می گیرد که از توان بالای آن حکایت دارد.

اطلاعات بیشتری از این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - موبایل در دسترس نیست اما بر اساس گمانه زنی های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - فعلی مدل پایه گلکسی A90 به دوربین جهنده، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر املش استان گیلان - گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

احتمال عرضه نسخه های گرانقیمت تر با سخت افزار قوی تر نیز چندان دور از ذهن نیست. انتظار می‌رود گلکسی A90 طی مراسمی ویژه و در ۲۱ فروردین معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone