صنعت بازی های ویدیویی از سال های دهه 90 که من با دیابلو و کانتر-استرایک بازی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کردن را شروع کردم مسیری طولانی را پیموده است. با ظهور واقعیت مجازی و فراگیر شدن واحدهای پول مجازی، تجربه بازی کردن طی سال های اخیر به موضوعی بسیار بزرگتر تبدیل شده. ما دیگر فقط بازی ها را نداریم، ما تمام دنیاها را داریم، یک اقتصاد واقعی درون آن ها - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - داریم.
همه این ماجراها از واقعه تابستان پارسال منشا می گیرند، زمانی که یک ویروس وارد سرورهای World - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - of Warcraft شد و طلای کاربران را می - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دزدید. همین که بازی ها اتصال بیشتری با دنیای - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - واقعی برقرار می کنند، عواقب فعالیت بازیگرانی هم که می خواهند از این میان نفعی برای خود بردارند نیز واقعی تر می شود.
همین هفته پیش بود که با - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شکایت مایکروسافت از هکرهای چینی بابت دزدی پول های مجازی، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این گروه ها زیر ذره بین شرکت ها قرار گرفتند. به عنوان یک صنعت، اگر بخواهیم تجربه بازی کردن و جوامع سالم گیمرها را داشته باشیم، باید کارهای زیادی انجام دهیم.
به خصوص، ما باید جلوی هک های مخرب در بازی های ویدیویی را بگیریم و مهم است که راه هایی برای آن، بدون دست کم گرفتن فرهنگ هکرها انجام دهیم که از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - همان ابتدا در هسته جامعه ما وجود داشته. فرهنگ آن ها می تواند منافع کلانی را در اختیار صنعت قرار دهد.
در روزهای ابتدایی صنعت بازی، هک کردن مفهومی کاملا متفاوت نسبت به مفهوم امروزیش داشت. مدت ها قبل از آکیلس و وایو، چشمان گیمرهایی مثل من به امکان هک کردن بازی ها برای انجام همه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چالش های پیش رو بود، پیدا کردن چیت کدها، استفاده از باگ ها برای پیشبرد مراحل، ماد ساختن و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - استفاده کردن و... اما وقتی بازی ها - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آنلاین شدند، علاقه به هک کردن دو چندان شد.
پیدا کردن یک باگ در بازی به این معنا است که شما می توانید از آن بهره بردارید کنید تا رقیب زنده خودتان و نه یک هوش مصنوعی را که در گوشه ای از دنیا قرار گرفته شکست دهید یا اشیاء مجازی بدزدید و بفروشید و به دلار تبدیل کنید.
برای اثبات، لازم نیست جایی جز UnKnoWnCheaTs را نگاه کنید، انجمنی که از مدت ها پیش پدید آمد و حالا دو میلیون کاربری دارد که در آن بازی های هک شده و چیت ها را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تبادل می کنند.
برای شرکت های بازی سازی، این اتفاق - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خوشایندی بود. هر چه جامعه بزرگتری به مرکزیت محصول آن ها شکل می گرفت که با آن تعامل دارند، بهتر بود. در اصلا نشان موفقیت به حساب می آمد.
با این حال، زمانی که رشد پدید آمده به سبب ظهور اینترنت فرصت های هیجان انگیزی برای این شرکت ها خلق کرد، همزمان چالش های جدیدی را هم به وجود آورد که هیچ رقمه برای آن آماده نبودند.
خلاصه بگوییم، رقابت روز افزون - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در بازار بازی های ویدیویی یعنی بازی سازها و کنسول سازها برای آماده سازی بازی و یا کنسول خود زیر فشاری بی سابقه هستند. در نتیجه، شرکت ها مدت زمان کمتری برای آماده سازی محصول خود دارند و باید سریع تر تولیدات خود را به بازار بفرستند تا سریع تر به دست مخاطب برسد.
نتیجه این اتفاق، یک سری عوارض جانبی ناپسند مثل باگ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هایی هستند که هکرها می توانند از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آن بهره برداری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کنند (چه هکرهای خوب و چه هکرهای بد) و با استفاده از آن پول به جیب بزنند.
با خطرات هک شدن در سراسر این صنعت کاملا مجازی که این روزها در اوج خود به سر می برد و سالانه 23.5 میلیارد دلار درآمد دارد، اوضاع نگران کننده تر از هر زمان دیگری است.
خوشبختانه بعضی شرکت های بازی سازی از این معضل گذر کرده اند و می دانند که با هکرها از هر نوعی چطور برخورد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کنند. در ادامه چند مدل از هک ها و چیت هایی را بررسی می کنیم که هر شرکت بازی سازی باید در نظر بگیرد.
ممکن است موضع ضعف را نشان دهد و بگوییم که بس است مبارزه. اما شرکت هایی که مبارزه با هکرها را متوقف کردند، اوضاع بهتری دارند. - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نینتندو، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رایِت گیمز و راکستار گیمز هر سه شرکت هایی هستند که درک کرده اند هکرها و گیمرها انسان هایی به میزان برابر کنجکاوی هستند که هر کاری بخواهند می کنند تا رقیبی را شکست دهند و یا پازلی را حل کنند. این شرکت ها همچنین متوجه شده اند که بهره بردن از یک باگ، خودش یک بازی است.
در نتیجه، همه آن ها برنامه هایی برای شکار کردن باگ ها راه اندازی کردند تا به هکرها اجازه دهند که باگ ها را پیدا کرده و در عوض آن ها پول بگیرند. کمپانی ها - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یا می توانند کنجکاوی را با تنبیه پاسخ دهند و مرتبا آن ها را بن کنند، یا می توانند کنترل را در دست گرفته و محصولشان را با پول دادن در ازای گزارش باگ ها بهتر و بهتر کنند. در هر صورت، گیمرهای کنجکاوی که بن شوند، بالاخره یک راهی برای بازگشت پیدا می کنند، خصوصا اگر در مورد بازی های آنلاین رایگان حرف بزنیم.
افرادی مثل من را استخدام کنید که قبلا بازی ها را به خاطر لذت شخصی هک و دستکاری می کردند، آن هایی که همین الان هم در UnKnoWnCheaTs مشغول به فعالیت هستند. اگر می خواهند گیمرها گزارش باگ را به آن ها بدهند و نه به تشکیلات زیر زمینیشان، بهتر است که به آن ها بهایی داده شود و آن ها بدانند که یک برنامه افشای قانونی برای انتشار - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باگ ها وجود دارد.
بابت این افشا، آن ها می توانند پولی هم به جیب بزنند. چه ایرادی دارد؟ یک مدیر کامیونیتی استخدام می شود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و مدام با هکرها در ارتباط است تا مشکلات را پیدا کرده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تیم فنی گزارش دهد. طبیعتا باگ ها برطرف می شود و محصول نهایی هم کم نقص - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تر خواهد شد.
هر کسی دوست دارد بابت کاری که انجام می - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دهد، حقوق منصفانه ای هم دریافت کند. هکرها هم فرقی با بقیه مردم ندارند. بازی سازها باید در این زمینه سرمایه گذاری کنند و استعدادهایی را بیرون بکشند.
مبلغ مناسب اما - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چطور به دست می آید؟ باید افرادی را به درون شبکه هکرها فرستاد تا - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بررسی کنند که واقعا چقدر محصول مشکل دارد و پی بردن به آن ها چقدر زمان و انرژی می طلبد. وقتی که متوجه شوید باگ چیست، آن - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موقع می توان یک مبلغ مناسب هم بابت رفع آن پرداخت کرد.
این روزها صنعت بازی به نقطه ای رسیده که لازم است هکرها نیز در آن جدی تر گرفته شوند تا در آینده موفقیت های بزرگتری به دست آید و نقص ها، مشکل ساز نشوند. - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و اگرچه برنامه افشای آسیب پذیری ها بسیار حائز اهمیت است اما بازی سازها باید با مشکلات بزرگترین سر و کله بزنند تا هکرها، سیستم را به بازی نگیرند.