🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20963.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی P30 پرو نیو ادیشن معرفی شد؛ تغییر در پیکربندی حافظه و رنگ‌بندی

هواوی P30 پرو یکی از محبوب ترین پرچمداران سال ۲۰۱۹ بود و حال هواوی قصد دارد به منظور رقابت در بازارهای اروپایی این گوشی را در رنگ‌های جدید و با برنامه‌های گوگل تحت نام نیو ...

هواوی P30 پرو یکی از محبوب ترین پرچمداران - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان - سال ۲۰۱۹ بود و حال هواوی قصد دارد به منظور رقابت در بازارهای اروپایی این گوشی را در رنگ‌های جدید و با برنامه‌های گوگل تحت نام نیو ادیشن (New Edition) روانه بازار کند.

پس از آنکه هفته گذشته وجود هواوی P30 پرو نیو ادیشن تأیید شد، شرکت هواوی سرانجام به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان - شکل رسمی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان - قیمت، مشخصات و رنگ‌های این گوشی را تأیید کرد. اطلاعاتی که در ادامه می‌خوانید مربوط به مدلی است که در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان - آلمان بازار عرضه می‌شود، اما سازنده می‌گوید این محصول در چندین کشور دیگر با مشخصات یکسان راهی بازار خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان

بر اساس - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان - اطلاعات رسمی، هواوی P30 پرو نیو ادیشن از تاریخ ۱۵ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان - مه (۲۶ اردیبهشت) در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آئورا با قیمت ۸۱۰ دلار در آلمان به بازار عرضه خواهد شد. رنگ نقره‌ای (Silver Frost) پیش از این در جدیدترین پرچمدار هواوی یعنی P40 پرو دیده شده بود و حال پرچمدار سال قبل نیز با این رنگ روانه بازار می‌شود.

هواوی P30 پرو نیو ادیشن از لحاظ مشخصات تقریباً تفاوتی با مدل سال قبل ندارد و بزرگ ترین تغییری که دیده می‌شود این است که امکان سفارش مدل جدید با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایتی وجود نداشته و خریدار باید به مدل ۲۵۶ گیگابایتی بسنده کند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان

باقی مشخصات از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان - جمله چیپست کرین ۹۸۰، رم ۸ گیگابایتی، نمایشگر ۶.۴۷ اینچی OLED، باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین چهارگانه با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری دست نخورده باقی مانده‌اند.

هواوی از یک سال گذشته به خاطر قرارگیری در لیست تحریم‌های ایالات متحده آمریکا از مراوده با شرکت‌های آمریکایی منع شده و نمی‌تواند گوشی‌های جدید را با برنامه‌های گوگل روانه بازار کند. البته این شرکت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان - مجاز است تا گوشی‌هایی که پیش از تحریم‌ها به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جوانرود استان کردستان - شده‌اند را با خدمات موبایلی گوگل دوباره به بازار بفرستد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone