🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20962.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نام و مشخصات فنی هر ۴ عضو خانواده آیفون ۱۲ فاش شد

با نزدیک شدن به شهریور، نرخ انتشار اخبار پیرامون آیفون نیز بالا می‌رود. آخرین خبری هم که در این رابطه منتشر شده، نام اعضای خانواده بعدی آیفون را فاش می‌کند. به نظر می‌رسد اپل قصد ...

با نزدیک شدن به شهریور، نرخ انتشار اخبار پیرامون آیفون نیز بالا می‌رود. آخرین خبری هم که در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - این رابطه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - منتشر شده، نام اعضای خانواده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - بعدی آیفون را فاش می‌کند. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد ۴ مدل آیفون ۱۲ را به بازار ارائه کند: آیفون ۱۲ و ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس.

اجازه دهید از اولین و ارزان‌تر عضو این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - خانواده ۴ نفره شروع کنیم. آیفون ۱۲، ۴ گیگابایت رم خواهد داشت و از یک پنل ۵.۴ اینچی OLED بهره می‌برد و به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - داخلی به بازار عرضه می‌شود. قیمت پایه فروش این گوشی نیز ۶۵۰ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - دلار خواهد بود. البته حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۷۵۰ دلار به فروش می‌رود.

آیفون ۱۲ مکس نسخه بزرگتر آیفون ۱۲ خواهد بود و تنها در ابعاد نمایشگر با نسخه کوچکتر خود تفاوت دارد. این نسخه ۶.۱ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - اینچی بوده و با قیمت پایه ۷۵۰ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۸۵۰ دلار برای نسخه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - ۲۵۶ گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - به بازار عرضه می‌شود. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - در ابتدا قرار بود اپل نام این گوشی را پلاس بگذارد، ولی به دلیل عدم تقارن اسمی میان دیگر محصولات، نام - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - مکس را برای این گوشی انتخاب کرد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران

پس از این دو، آیفون‌های پرو را داریم. نسخه‌های پرو و پرو مکس، هر دو با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد اپل بالاخره از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دل کنده و نسخه‌های پایه تمامی گوشی‌های خود - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - را با ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه می‌کند. قیمت‌ها اما همچنان بی‌تغییر باقی می‌ماند و قیمت‌ آیفون ۱۲ پرو از ۱۰۰۰ دلار شروع - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - شده و به ازای دو برابر شدن حافظه داخلی، ۱۰۰ دلار گران می‌شود.

آیفون ۱۲ پرو مکس نیز از ۱۱۰۰ دلار آغاز شده و مشابه نسخه کوچکتر خود با هر پله افزایش حافظه داخلی، ۱۰۰ دلار به قیمت آن افزوده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - می‌شود. تفاوت این دو اما در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - ابعاد نمایشگرها و ظرفیت باتری‌هاست. آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۶.۱ اینچی سوپر رتینا XDR با عمق - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - رنگ ۱۰ بیتی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی به بازار عرضه می‌شود. در حالی که ابعاد نمایشگر این نسخه ۱۲ پرو مکس، ۶.۷ اینچی و با همین مشخصات خواهد بود.

البته به نظر می‌رسد اپل اجازه نخواهد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - داد کاربران همواره از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی استفاده کند و احتمالا برای مدیریت باتری تنها در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - برخی مواقع اجازه استفاده از نرخ رفرش بالا را به کاربر می‌دهد. دوربین‌های مدل‌های پرو همچنان ۳ گانه بوده، ولی اسکنر لایدار آن را همراهی می‌کند تا واقعیت افزوده با کیفیت بیشتری برای کاربران نمایش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر جویبار استان مازندران - داده شود. وجه مشترک تمامی این ۴ گوشی، چیپست A14 اپل است که بر پایه لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید می‌شود.

زمان عرضه این خانواده آیفون ۱۲ اپل نیز همان شهریور عنوان شده ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا با چند ماه تاخیر به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone