🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13791.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

انجمن قلب آمریکا: مگ سیف می‌تواند در عملکرد دستگاه‌های سلامت قلب تداخل ایجاد کند

انجمن قلب آمریکا اعلام کرده است که دستگاه‌های دارای فناوری مگ سیف اپل در صورت قرار‌گیری روی پوست یا نزدیک قلب، می‌توانند در عملکرد ابزارهای سلامت قلب مانند ضربان‌سازها تداخل ایجاد کنند.  پروهشگران موسسه‌ AHA ...

انجمن قلب آمریکا اعلام کرده است که دستگاه‌های دارای فناوری مگ سیف اپل در صورت قرار‌گیری روی پوست یا نزدیک قلب، می‌توانند در عملکرد ابزارهای سلامت قلب مانند ضربان‌سازها تداخل ایجاد کنند. 

پروهشگران موسسه‌ AHA در تحقیقات خود روی محصولات سه تولیدکننده‌ مطرح ابزارهای سلامت قلب دریافتند که چنین دستگاه‌هایی به دلیل داشتن خاصیت مغناطیسی در صورت مجاورت با آیفون ۱۲ دچار اختلال می‌شوند. برخی از این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - دستگاه‌های برای سلامت بیماران قلبی بسیار حیاتی هستند و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - در صورت مواجه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - شدن با مشکل ممکن است سلامت کاربر را به شکل جدی تهدید کنند. 

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی

در آزمایش انجام شده، تاثیر مگ سیف با قرار دادن یک دستگاه آیفون در نزدیکی ضربان‌ساز و دفیبریلاتور ارزیابی شده است. برخی از دستگاه‌ها در داخل بدن افراد قرار داشتند و برخی دیگر نیز در محیط خارج از بدن مورد مطالعه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - قرار گرفتند. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - قرار دادن آیفون روی پوست باعث ایجاد تداخل مغناطیسی چشمگیر در محصولات هر سه برند مطرح بازار شده است. همچنین ۸ دستگاه از ۱۱ دستگاه‌ آزمایش شده در خارج از بدن هم مشکلاتی در عملکرد پس از نزدیکی با مگ سیف از خود نشان داده‌اند. حتی در یکی از دستگاه‌ها پس از قرار گرفتن آیفون در فاصله‌ی ۱.۵ سانتی‌متری، حالت وارونگی مغناطیسی رخ داده است که در شرایط طبیعی بدن می‌تواند تاثیر بسیار مخربی روی قلب بگذارد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی

اپل در توصیه‌نامه خود اعلام کرده که آیفون ۱۲ با وجود فناوری مگ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - سیف، خطر چندانی بیشتر از نسل‌های قبلی خود برای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - کاربران - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - ندارد. اما مقاله‌ منتشر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - شده در ژورنال انجمن قلب آمریکا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - نشان می‌دهد که آیفون ۱۲ نسبت به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - آیفون ۶، تداخلات بسیار بیشتری برای ابزارهای قلبی به همراه دارد. برای مثال وقتی کاربر آیفون خود را در جیب کت یا پیراهن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - قرار می‌دهد، ممکن است ضربان‌ساز اقدام به ایجاد پالس‌های نامنظم کند یا در شرایط خاص به طور کلی غیرفعال شود. 

محققان تاکید دارند که باید آگاهی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - عمومی نسبت به گسترش دستگاه‌هایی با قابلیت شارژ مغناطیسی و تداخل آن‌ها با برخی ابزارهای سلامت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - افزایش یابد. البته سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) معتقد است که چنین تاثیراتی چشمگیر نیست و موبایل‌ها نمی‌توانند خطرات بالقوه برای بیمارانی با دستگاه‌های مغناطیسی محسوب شوند، اگرچه احتیاط در برخی شرایط توصیه شده است.  اپل در ماه ژانویه اقدام به انتشار دفترچه پشتیبانی از مگ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - سیف کرد که در آن توصیه می‌شود تا صاحبان آیفون ۱۲، دستگاه خود را حداقل ۱۵ سانتی‌متر از ابزارهای پزشکی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر محلات استان مرکزی - دور نگه دارند. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone