🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35990.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نایب رئیس سامسونگ با مدیران شیائومی، هواوی و BYD در چین دیدار کرد

«لی جائه-یونگ»، نایب رئیس سامسونگ به تازگی با مدیران برخی از شرکت های فناوری محور چینی ملاقات کرده است. منبعی که این خبر را در 14 اردیبهشت اعلام کرده، گزارش نموده این مدیر که اکنون عملاً ...

«لی جائه-یونگ»، نایب رئیس سامسونگ به تازگی با مدیران برخی از شرکت های فناوری محور چینی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ملاقات - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کرده است.

منبعی که این خبر را در 14 اردیبهشت اعلام کرده، گزارش نموده این مدیر که اکنون عملاً مدیر سامسونگ به حساب می آید، در روزهای اخیر با مدیران شرکت های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات از جمله خودروسازی BYD، هواوی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و شیائومی دیدار کرده است.

به نظر می رسد هدف از این ملاقات ها همکاری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بیشتر سامسونگ با کمپانی های یاد شده باشد. در این سفر «کیم کی-نَم» مدیر بخش راهکارهای تجهیزات سامسونگ نیز با لی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جائه-یونگ همراه بوده. کیم کی-نم بر کسب و کار مرتبط با چیپست های سامسونگ نظارت می کند. علاوه بر این «لی دونگ-هون»، مدیر بخش نمایشگرهای شرکت کره ای نیز با نایب رئیس این کمپانی همراهی کرده است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
لی جائه-یونگ، وارث سامسونگ و نایب رئیس این کمپانی پیشتر به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فساد مالی و اختلاس متهم شده بود.

بنا بر ادعای وبسایت گیزموچاینا تقریباً هیچ شکی نیست که ملاقات های اخیر مستقیماً به کسب و کار بخش های نمایشگرها و نیز - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - چیپست های سامسونگ مرتبط است. شرکت های چینی و حتی ژاپنی بزرگترین رقبای کسب و کار تولید چیپست ها و نمایشگرهای سامسونگ به حساب می آیند.

لی جائه یونگ که وارث سامسونگ به حساب می آید ابتدا به به خاطر اتهاماتی نظیر پرداخت رشوه و اختلاس به پنج سال زندان محکوم شد. البته بعدها  یک دادگاه عالی در کره جنوبی حکم وی را به مدت چهار ماه به حالت تعلیق در آورد . پرونده وی نیز بخشی از یک رسوایی فساد مالی و اختلاس است که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به برکناری پارک گون هه رئیس جمهور این کشور منتهی شد.

لی اخیراً  پس از اینکه حدود یک سال را در زندان سپری کرده و به شرکت بازگشته بود، قبل از چین و در پی دریافت حق آزادی مشروط سفری نمادین به اروپا و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کانادا داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone