🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13790.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ایالات متحده نام ۲۸ شرکت‌ چینی را به لیست سیاه تحریم‌ها اضافه کرد

دولت بایدن نام ۲۸ شرکت چینی دیگر را به دیل ارتباط با ارتش چین به فهرست سیاه ۳۱ تایی قبلی اضافه کرد. با این حساب در مجموع ۵۹ شرکت چینی با ممنوعیت سرمایه گذاری در ...

دولت بایدن نام ۲۸ شرکت چینی دیگر را به دیل ارتباط با ارتش چین - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - به فهرست سیاه ۳۱ تایی قبلی اضافه کرد. با این حساب در مجموع ۵۹ شرکت چینی با ممنوعیت سرمایه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - گذاری در آمریکا روبرو هستند.

«جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - روز گذشته به دلیل ادعای ارتباط با ارتش چین، - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - فرمان اجرایی را برای افزایش تعداد شرکت‌های چینی در لیست تحریم این کشور امضا کرد. طبق این فرمان اجرایی «سرمایه‌گذاری ایالات متحده در شرکت‌های چینی که ارزش‌های امنیتی یا دموکراتیک ایالات متحده و متحدان آن را تضعیف می‌کند» ممنوع است.

ترامپ پیش از این به دلایل دیگری شرکت‌های بزرگ فناوری مانند - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - هواوی و ZTE را در سال ۲۰۱۹ در لیست سیاه تجاری قرار داده بود و با گذشت زمان، شرکت‌های دیگری به آن اضافه شدند.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران

در لیست - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - تحریم‌های آمریکا اکنون نام ۵۹ شرکت چینی دیده می‌شود - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - که ۲۸ مورد از آن‌ها به تازگی اضافه شده‌اند. به نظر می‌رسد هر شرکت بزرگی که با حوزه فناوری، ارتباطات یا هوا و فضا ارتباط داشته باشد، در معرض خطر قرار گرفتن در این لیست قرار دارند. از مهمترین شرکت‌های فهرست سیاه می‌توان به هواوی، شرکت فعال در حوزه سیستم‌های امنیتی هایک ویژن، - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - شرکت صنعت هوانوردی چین، چاینا موبایل، چاینا تلکام و پاندا الکترونیکس اشاره کرد.

با توجه به بیانیه کاخ سفید، - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - دولت آمریکا به موضوع سرمایه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - گذاری شرکت‌ها توجه نشان می‌دهد و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - خصوصا فعالیت شرکت‌هایی که به بخش دفاع و امنیت مربوط می‌شود بسیار اهمیت می‌دهد. این موضوع خصوصا در مورد شرکت‌هایی که به ادعای آمریکا از فناوری خود برای ارتش چین استفاده می‌کنند و برنامه‌های تحقیق و توسعه امنیتی چین را پشتیبانی می‌کنند، همچنین شرکت‌های چینی که فناوری تجسس خود را برای تسهیل سرکوب یا سواستفاده جدی از حقوق بشر استفاده می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

واضح است که کاخ سفید قصد دارد جنگ تجاری خود - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - با چین را که توسط ترامپ آغاز شده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر رامسر استان مازندران - بود ادامه دهد با این حال باید منتظر ماند و دید شرکت‌های چینی به چه صورت خود را از زیر فشار ایالات متحده خارج می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone