🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13788.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

توییتر از سرویس Twitter Blue به صورت رسمی رونمایی کرد

توییتر سرانجام با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی سرویس اشتراکی Twitter Blue را با قابلیت‌هایی همچون Undo Tweet و «حالت خواندن» (Reader Mode) معرفی کرد. البته کاربران همچنان به صورت رایگان می‌توانند از توییتر استفاده ...

توییتر سرانجام با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی سرویس اشتراکی Twitter - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - Blue را با قابلیت‌هایی همچون Undo Tweet و «حالت خواندن» (Reader Mode) معرفی کرد.

البته کاربران همچنان به صورت رایگان می‌توانند از توییتر استفاده کنند و تنها چند ویژگی و امتیاز خاص از جمله «ویرایش و اصلاح توییت‌ها قبل از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - ارسال» برای مشترکین این سرویس در نظر گرفته شده است.

در ابتدا سرویس اشتراک Twitter Blue در دسترس کاربران کشور‌های استرالیا و کانادا قرار می‌گیرد. توییتر با ارائه این سرویس و ویژگی‌های آن قصد دارد تجربه کاربران خود از توییتر را شخصی‌تر و واضح‌تر کند. هزینه اشتراک این سرویس جدید در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - برای کاربران کانادا حدود ۲.۸۹ دلار و برای کاربران استرالیا ۳.۴۴ دلار تعیین شده است و به مرور زمان ویژگی‌ها و مزایای بیشتری برای مشترکان ایجاد خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس
قابلیت پوشه بوک‌مارک توییتر آبی

از جمله ویژگی‌های سرویس جدید می‌توان به «پوشه بوک‌مارک» اشاره کرد که مشترکان این سرویس با استفاده از این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - قابلیت کارآمد می‌توانند توییت‌های ذخیره شده خود را - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - سازماندهی کنند. علاوه بر این، مشترکان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - می‌توانند پیش از ارسال توییت‌های خود با استفاده از قابلیت «Undo Tweet» ابتدا پیش نمایش توییت را مشاهده و در صورت نیاز اصلاح کنند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس
قابلیت Undo Tweet که با - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - استفاده از آن می‌توان توییت‌های خود - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - را پیش از ارسال اصلاح کرد

به علاوه، ویژگی دیگری تحت عنوان «حالت خواندن» (Reader Mode) در این سرویس قرار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - گرفته که باعث می‌شود کاربران توییت‌های طولانی را راحت‌تر بخوانند. این ویژگی برای توییت‌های چندرشته‌ای که حاوی کلمات بسیار زیادی است کاربرد دارد و کاربران می‌توانند آن‌ها را به صورت یکپارچه بخوانند. همچنین مشترکین توییتر آبی می‌توانند با استفاده از آیکون‌ها و تم‌های رنگی متفاوت، فضا و رابط کاربری اپلیکیشن خود را شخصی‌سازی کنند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس
ویژگی «حالت خواندن» که برای راحتی کاربران فراهم شده است

توییتر در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - متن بیانیه خود اعلام کرده است که ویژگی‌های جدید این سرویس از طریق صفحه TwitterBlue اعلام خواهد شد. همچنین هنوز مشخص نیست کاربران سایر کشورهای جهان چه زمانی می‌توانند از این سرویس استفاده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - کنند.

تا پیش از این درآمد توییتر عمدتا به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - تبلیغات متکی بود اما حضور رقیب‌های قدرتمندی مانند فیسبوک این عرصه را بر آن‌ها بسیار سخت کرد. با این حال ارائه خدمات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نی ریز استان فارس - اشتراکی پولی تغییر قابل توجه در مدل تجاری توییتر محسوب می‌شود و می‌تواند درآمد آن‌ها را تا میزان قابل توجهی ارتقا دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone