🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43093.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دستیابی به سرعت 50 گیگابیت بر ثانیه با استفاده از امواج تراهرتز در شبکه های مخابراتی

دانشمندان حوزه مخابرات بیسیم مدتهاست که به دنبال روش های جدیدی برای ارسال و دریافت داده هستند، چون سیستم های سنتی مانند آنهایی که با فرکانس های مایکروویو کار می کنند، به زودی جوابگوی نیاز ...

دانشمندان حوزه مخابرات بیسیم مدتهاست که به دنبال روش های جدیدی برای ارسال و دریافت داده هستند، چون سیستم های سنتی مانند آنهایی که با فرکانس های مایکروویو کار می کنند، به زودی جوابگوی نیاز مصرف کنندگان عادی و تجاری نخواهند بود.

حال محققین دانشگاه براون آمریکا توانستند روشی را برای ترکیب چندین جریان داده پهن-باند در قالب یک باند رادیویی در فرکانس یک تراهرتز ابداع نمایند. مزیت اصلی ارسال سیگنال با امواج تراهرتز، افزایش پهنای باند است که بهبود قابل توجه سرعت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آپلود و دانلود را به همراه خواهد داشت.

البته یکی از چالش های این روش، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ارسال چندین جریان شبکه در فرکانس های مختلف است، بدون اینکه در عملکرد یکدیگر اختلال ایجاد کنند. طی چند ماه گذشته محققین دانشگاه براون واقع در ایالت «رود آیلند» آمریکا توانستند روشی برای تسهیم سازی (مالتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پلکسینگ) فرکانس های تراهرتزی ابداع نمایند. مالتی پلکسینگ به معنای ارسال چندین سیگنال روی یک کانال است تا چندین کاربر بتوانند به طور همزمان از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن استفاده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کنند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

«دنیل میتلمن» استاد دانشگاه براون و تیمش، دستگاه های مورد نیاز برای این کار را ساخته اند. آنها توانستند دو جریان داده با سرعت ترکیبی 10 گیگابیت بر ثانیه را بدون هیچگونه خطایی روی یک باند تراهرتزی ارسال کنند.

در صورتی که از مکانیسم های تصحیح خطا استفاده شود، می توان دو جریان داده مستقل با سرعت 25 گیگابیت بر ثانیه را هم روی یک باند ارسال کرد. از آنجایی که این مکانیسم ها به طور گسترده در شبکه های مخابراتی استفاده می شود، بنابراین به راحتی می توان به سرعت 50 گیگابیت بر ثانیه روی شبکه های کنونی دست یافت.

البته با افزایش فرکانس، مشکلات جدیدی هم به وجود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می آید که مهم ترین آنها، زاویه بین فرستنده و گیرنده است. اختلاف زاویه می تواند نرخ خطا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را افزایش داده و حداکثر سرعت انتقال داده را در شبکه پایین بیاورد. با این حال، دستاورد اخیر این دانشمندان می تواند نسل های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بعدی شبکه های مخابراتی را متحول سازد.

- تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone