🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17337.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل نقشه‌ای را توسعه داد که سفر مجازی به ۲۰۰ سال قبل را امکان‌پذیر می‌کند

محل زندگی ما همواره در حال تغییر است و به همین دلیل مشاهده گذشته آن تجربه‌ای هیجان‌انگیز می‌تواند باشد. حالا گوگل با یک نقشه آزمایشی امکان مشاهده محل زندگی افراد در ۲۰۰ سال پیش را ...

محل زندگی ما همواره در حال تغییر است و به همین دلیل مشاهده گذشته آن تجربه‌ای هیجان‌انگیز می‌تواند باشد. حالا گوگل با یک نقشه آزمایشی امکان مشاهده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - محل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - زندگی افراد در ۲۰۰ سال پیش را فراهم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - می‌کند.

یکی از مهندسان نرم افزار گوگل در بخش تحقیقات این کمپانی به نام «رایمونداس کیوریس» قابلیت سفر مجازی در زمان را به عنوان یک نقشه متن باز توسعه داده که افراد می‌توانند توسط آن گذشته محل زندگی خود را مشاهده کنند.

در این نقشه یک اسلایدر برای کنترل سال به چشم می‌خورد و به صورت دقیق می‌توانند تغییرات تمام شهرهای آمریکا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - از سال ۱۸۰۰ را نشان می‌دهد. این نقشه با گذر زمان به صورت خودکار مدل‌های سه بعدی از ساختمان‌ها تولید می‌کند. این نقشه حتی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - می‌تواند یک برآورد تقریبی از شکل ظاهری یک شهر از دید عابرپیاده را نیز نشان دهد.

این نقشه که نام «rǝ» برای آن انتخاب شده، نتیجه تلاش کیوریس در حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در گوگل محسوب می‌شود. اگرچه این نقشه همچنان در مراحل اولیه قرار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - دارد، اما عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد و افراد می‌توانند محل زندگی خود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - را در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - دهه‌های گذشته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - مشاهده کنند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم

این نقشه با استفاده از نقشه‌های تاریخی بیمه آتش‌سوزی که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - منبعی غنی از اطلاعات محیطی محسوب می‌شود، ساخته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سلفچگان استان قم - شده است. در این منبع اطلاعات دقیقی درباره سن، ابعاد، ارتفاع، نوع سقف و همچنین جنس آن‌ها به چشم می‌خورد. این نقشه مدل‌های سه بعدی ساده از این ساختمان‌ها تولید می‌کند و افراد می‌توانند پیشرفت ساخت آن‌ها در طول سال‌ها را مشاهده کنند.

کیوریس می‌خواهد این نقشه عملکردی بیش از مدلسازی ساختمان‌ها داشته باشد و به همین دلیل یک پروژه متن باز ایجاد کرده تا افراد بتوانند در توسعه آن نقش داشته باشند. افراد می‌توانند تصاویر تاریخی را در اختیار تیم توسعه‌دهنده قرار دهند تا جزئیات بیشتری به شهرها اضافه شود.

با افزودن جزئیات بیشتر به این نقشه، عملکرد آن افزایش پیدا می‌کند و حتی می‌توان از آن برای ساخت بازی‌ها و فیلم‌ها در آینده نیز استفاده کرد، البته این سطح از جزئیات نیازمند اطلاعات زیادی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone