🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17336.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی Oukitel از موبایل جان‌سخت WP10 5G با باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

شرکت Oukitel از اولین موبایل 5G جان سخت خود به نام WP10 رونمایی کرد. بزرگ‌ترین نقطه قوت این محصول باتری ۸ هزار میلی آمپر ساعتی است که به گفته سازنده با یکبار شارژ تا دو ...

شرکت Oukitel از اولین موبایل 5G جان سخت خود به نام WP10 رونمایی کرد. بزرگ‌ترین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان - نقطه قوت این محصول باتری ۸ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان - هزار میلی آمپر ساعتی است که به گفته سازنده با یکبار شارژ تا دو روز کامل شارژدهی خواهد داشت.

Oukitel می‌گوید پس از انجام یک نظرسنجی متوجه شده که باتری پرظرفیت اولویت بسیاری از کاربران برای خرید گوشی 5G جان سخت بوده است. این شرکت با توجه به همین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان - مورد از موبایل جدید خود به نام WP10 با باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرده و لقب «پادشاه باتری» را به آن داده است. سازنده شارژدهی این موبایل تا ۴۸ ساعت را تضمین می‌کند که با توجه به پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان - گوشی از شبکه 5G و ابعاد نمایشگر جالب توجه است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان

باتری - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان - پرظرفیت تنها نقطه قوت WP10 نبوده و باقی مشخصات آن نیز جالب توجه هستند. قلب تپنده این موبایل چیپست ۷ نانومتری دیمنسیتی ۸۰۰ است که به گفته سازنده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان - برای ارائه اینترنت سریع‌تر طراحی شده و WP10 به لطف بهره - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان - مندی از آن سرعت دانلود ۱۰۰ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان - برابر بیشتر را نسبت به شبکه 4G به ارمغان خواهد آورد.

Oukitel می‌گوید سرعت دانلود و آپلود این گوشی به ترتیب ۲.۳ و ۱.۲۵ گیگابیت بر ثانیه خواهد بود و بنابراین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان - کاربر می‌تواند یک فیلم HD را در تنها چند ثانیه دانلود کرده و کارهای دیگری همچون بازی‌های آنلاین، تماشای ویدیوهای 4K و دیگر کارهای مبتنی بر اینترنت را بدون قطعی و با سرعت بالا انجام دهد.

WP10 از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی‌پلاس و دوربین چهارگانه متشکل از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ساخت سونی، حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با لنز عریض و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر نهاوند استان همدان - و عمق سنج برخوردار است.

موبایل مورد بحث از گواهی مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب IP68 و IP69K و همچنین استاندارد نظامی MIL-STD_810G پشتیبانی می‌کند. به گفته سازنده این محصول در برابر غوطه ور شدن تا عمق ۱.۵ متری و سقوط از ارتفاع ۱.۵ متری مقاوم خواهد بود.

Oukitel از عرضه WP10 در آینده نزدیک با قیمت مقرون به صرفه خبر می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تهمتن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر یه سوال داشتم مرکز شما آیا سمت جوادیه نهاوند هم سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در جوادیه شهر نهاوند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone