🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17334.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تولید بالای مک بوک مجهز به چیپ اختصاصی: اپل در انتظار فروش شگفت‌انگیز

اپل به دنبال تولید تعداد بالایی مک بوک مجهز به پردازنده اختصاصی خود یعنی اپل سیلیکون است که از انتظار آن برای استقبال بالا از این محصولات خبر می‌دهد. طبق گزارشی جدید، سفارش اولیه برای ...

اپل به دنبال تولید تعداد بالایی مک بوک مجهز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان - به پردازنده اختصاصی خود یعنی اپل سیلیکون است که از انتظار آن برای استقبال بالا از این محصولات خبر می‌دهد.

طبق گزارشی جدید، سفارش اولیه برای تولید این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان - محصولات معادل یک پنجم کل فروش مک بوک‌ها در سال گذشته میلادی است. Nikkei Asia در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده که اپل از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان - تامین‌کنندگان خود درخواست کرده تا اوایل سال آینده میلادی ۲.۵ میلیون مک بوک مجهز به پردازنده اپل سیلیکون تولید کنند. این کمپانی با گذر زمان وابستگی خود به اینتل را کاهش خواهد داد.

میزان تولید اولیه برای مک بوک‌های مجهز به پردازنده‌های اختصاصی اپل معادل ۲۰ درصد کل فروش مک بوک‌ها در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان - سال 2019 است. این کمپانی سال گذشته میلادی موفق به فروش ۱۲.۶ میلیون مک ‌بوک در سراسر جهان شده بود.

اپل قصد دارد در سه ماهه دوم سال آینده میلادی از مدل‌های دیگر مک بوک با پردازنده اختصاصی خود رونمایی کند که جایگزین محصولات مجهز به پردازنده‌های اینتل می‌شوند. اپل سیلیکون مانند جدیدترین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان - چیپست آیفون یعنی A14 Bionic توسط شرکت TSMC با لیتوگرافی ۵ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان - نانومتری به تولید می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان

اپل در این هفته مراسمی تحت عنوان «One More Thing» را برگزار خواهد کرد که در آن روی پردازنده‌های اختصاصی خود و همچنین مک بوک‌های مجهز به آن تمرکز می‌کند، البته احتمال رونمایی از محصولات دیگر نیز وجود دارد.

این کمپانی می‌خواهد از اولین پردازنده‌های خود در مدل‌های پایین‌رده و بالارده مک استفاده کند و قدرت مدل‌های ایر و پرو را تامین خواهند کرد. طبق گزارش‌های قبلی، در مراسم این هفته اپل شاهد رونمایی از مک بوک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان - ایر ۱۳ اینچی به همراه مک پرو ۱۳ و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان - ۱۶ اینچی خواهیم بود که البته شاید از مدل ۱۶ اینچی رونمایی نشود.

در حالی که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان - احتمال بالایی برای معرفی دو مدل ۱۳ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان - اینچی در مراسم One More Thing وجود دارد، شاید در بازه‌های زمانی متفاوتی در اختیار کاربران قرار بگیرند. برای آشنایی با این محصولات نیاز به صبر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اسدآباد استان همدان - زیادی نیست و تنها چند روز دیگر به اطلاعات کامل آن‌ها دست پیدا خواهیم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone