🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16014.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هواوی برای انتشار بازی‌های مستقل روی «اپ گالری» ۳۰ هزار یورو جایزه می‌دهد

هواوی در یک سال اخیر تمرکز ویژه‌ای روی سرویس‌های خود قرار داده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، اپ استور «اپ گالری» است. حالا این کمپانی چینی توسعه‌دهندگان مستقل بازی‌ها را هدف قرار داده و ...

هواوی در یک سال اخیر تمرکز ویژه‌ای روی سرویس‌های خود قرار داده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، اپ استور «اپ گالری» است. حالا این کمپانی چینی توسعه‌دهندگان مستقل بازی‌ها را هدف قرار داده و جایزه ۳۰ هزار یورویی برای تشویق آن‌ها به انتشار این بازی‌ها روی اپ گالری درنظر گرفته است.

هواوی با روش‌های مختلفی به دنبال جذب توسعه‌دهندگان است که از میان آن‌ها می‌توان به تقسیم مناسب درآمد، پشتیبانی VIP، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان - جوایز و موارد دیگر اشاره کرد. حالا طبق گزارشی جدید، این کمپانی برای توسعه‌دهندگان بازی‌ها برنامه‌ تشویقی جدیدی راه‌اندازی کرده است.

هواوی می‌خواهد با پرداخت حداکثر ۳۰ هزار یورو جایزه به ۳۰ بازی برگزیده، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان - علاوه بر کمک مالی به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان - توسعه‌دهندگان کوچک و مستقل، محبوبیت اپ گالری را نیز افزایش دهد. این طرح تشویقی برای بازی‌هایی خواهد بود که در فاصله ۲۹ آبان تا ۲۴ آذر از طریق «پرتال توزیع یونیتی» (UDP) روی اپ گالری منتشر می‌شوند. UDP به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند که از طریق یک هاب، بازی‌های خود را روی چندین اپ استور منتشر کنند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان

برنامه هواوی تنها شامل این جایزه نمی‌شود و مزایای دیگر به شرح زیر نیز دارد:

  • ۸۵ درصد درآمد خریدهای درون برنامه‌ای برای دو سال اول به توسعه‌دهندگان بازی تعلق می‌گیرد. این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان - میزان معمولا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان - برای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان - توسعه‌دهندگان اپ گالری برابر ۷۰ درصد است.
  • پشتیبانی فنی VIP
  • بازی‌های مستقل برتر در بخشی به عنوان «Indie Game» در فروشگاه اپ گالری قرار می‌گیرد.
  • ۳۰ بازی منتخب اعتبار ۱۰۰۰ یورویی پلتفرم تبلیغاتی هواوی را دریافت خواهند کرد.

با استفاده از UDP، توسعه‌دهندگان تنها به یک بیلد و پروفایل متادیتا نیاز دارند و نباید برای هر اپ استور یک بیلد تولید کنند. توزیع بازی از طریق UDP و در فروشگاه‌های خارج از چین، درآمد توسعه‌دهندگان را افزایش می‌دهد.

هواوی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان - در سال ۲۰۱۸ پس از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا اکوسیستم اپ گالری را به صورت جهانی ارائه کرد. در حال حاضر اپ گالری سومین اپ استور - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان - بزرگ پس از فروشگاه‌های اپل و گوگل محسوب می‌شود. این فروشگاه در بیش از ۱۷۰ کشور در دسترس قرار - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان - گرفته و ۷۰۰ میلیون کاربر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کوچصفهان استان گیلان - دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone