🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18832.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی City Builder Puzzle Challenge؛ در شهر خودت قدم بزن

بازی‌های شبیه‌ساز بسیار متنوع و در عین حال پرطرفدار هستند اما یکی از موضوعات پر تکرار این دست بازی‌ها شبیه‌سازهای شهرسازی هستند که تقریبا هر بازیکنی یک بار به سراغشان رفته است. این بازی‌ها معمولا ...

بازی‌های شبیه‌ساز بسیار متنوع و در عین حال پرطرفدار هستند اما یکی از موضوعات پر تکرار این دست بازی‌ها شبیه‌سازهای شهرسازی هستند که تقریبا هر بازیکنی یک بار به سراغشان رفته است. این بازی‌ها معمولا بعد از گذشت مدتی خسته‌کننده می‌شوند و دیگر جذابیت ندارند ولی بازی City Builder Puzzle Challenge با خلاقیتی که به خرج داده خود - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - را از این تکرار نجات داده است.

توسعه دهنده‌‌ی مستقلی به نام  Almost a BoardGame این بازی را ساخته است؛ فردی که عکاس است اما دستی هم در بازی‌سازی دارد و حداقل درباره‌ی بازی City Builder Puzzle Challenge خوب عمل کرده و توانسته با ترکیب پازل و شبیه‌سازی یک بازی خلاقانه بسازد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان

گیم‌پلی بازی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - هم دقیقا ترکیبی از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - شبیه‌سازی و پازل است - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - زیرا همان گزینه‌های معمول بازی‌های شبیه‌سازی را در اختیارتان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - می‌گذارد تا یک زمین خالی را با مزارع، نیروگاه‌ها، کارخانه‌ها و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - البته خانه و آپارتمان پر کنید.

علاو بر ساختن یک شهر، مدیریت آن هم اهمیت دارد و در بالای صفحه یک نشانگر از میزان رضایت مردم وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در داخل بازی راهنمایی‌هایی در اختبارتان قرار می‌گیرند که طبق این راهنمایی‌ها شهری که منابع کافی دارد، به خوبی ساخته شده و در حال پیشرفت است معمولا مردم راضی‌تری دارد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان

بخش پازلی بازی کجاست؟ کل این شهر را باید با دیدگاهی بسازید که نسبت به قطعات یک پازل دارید زیرا باید قطعا درست و مناسب را کنار هم بگذارید تا شهر موفقی داشته باشید مثلا اگر کارخانه را در کنار خانه‌های مسکونی بسازید از میزان رضایت افراد کم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - می‌شود و در مقابل اگر در کنار منازل مسکونی فروشگاه بسازید رضایت بالا می‌رود.

بازی تعدادی وظیفه‌ی روزانه هم برایتان در نظر گرفته که باید انجام بدهید بنابراین خلاصه‌ی وظایفتان در بازی ساختن شهری است که بین کارآمد بودن آن و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - رضایت ساکنانش تعادل برقرار باشد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان

توسعه‌دهنده‌ می‌گوید که بازی City Builder Puzzle Challenge یک شبیه‌ساز است که در مقیاس کوچک ساخته شده تا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - هر بازیکن بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند اما به اندازه‌ی کافی هم دچار چالش باشد بنابراین انتظار نداشته باشید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - همه‌چیز به سادگی پیش برود و خودتان را برای چالش آماده کنید.

قابلیت جالبی که در این بازی وجود دارد و معمولا در بازی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - های شبیه سازی نمی‌بینیم این است که می‌توانید زاویه‌ی دید را تغییر بدهید و در شهری که خودتان ساخته‌اید قدم بزنید و چیزی که ساخته‌اید را مستقیما تجربه کنید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان

در کل بازی City Builder Puzzle Challenge خوش‌ساخت است، از نظر طراحی بصری و کیفیت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان - گرافیک بسیار رضایت‌بخش عمل کرده و می‌تواند برای ساعت‌ها سرگرم‌کننده باشد بنابراین اگر به دنبال یک تجربه‌ی جدید در دنیای شبیه‌سازها هستید این بازی انتخاب خوبی است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بیجار استان کردستان

City Builder Puzzle Challenge

سازنده: Almost a BoardGame قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 66 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone