تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10093.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل سال‌ها به کارمندان خود کمتر از حقشان دستمزد پرداخت کرده است

گوگل ظاهرا سال‌هاست که به هزاران کارمند خود کمتر از حق‌شان دستمزد می‌پردازد. این شرکت از مدت‌ها پیش این موضوع را مخفی نگه داشته بود تا تاثیر رسانه‌ای منفی نگیرد. اما حالا احتمالا باید حدود ...

گوگل ظاهرا سال‌هاست که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - به هزاران کارمند خود کمتر از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - حق‌شان دستمزد می‌پردازد. این شرکت از مدت‌ها پیش این موضوع را مخفی نگه داشته بود تا تاثیر رسانه‌ای منفی نگیرد. اما حالا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - احتمالا باید حدود ۱۰۰ میلیون دلار غرامت بپردازد.

به گزارش گاردین، گوگل در مناطقی مثل آسیا و کشورهایی مثل بریتانیا از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - قوانین تساوی حقوق تبعیت نکرده است. این قوانین می‌گویند پرداخت حقوق به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - کارمندان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - موقت در سمت‌های مشابه باید به اندازه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - کارمندان دائم باشد. گوگل حقوق کارمندان موقت خود را از طریق آژانس‌های کاریابی پرداخت می‌کرد. منتها این شرکت نرخ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - پرداخت تطبیقی خود را به‌روز نکرده بود و دستمزدها را با اطلاعات قدیمی پرداخت می‌کرد.

مدیران گوگل در سال ۲۰۱۹ از این موضوع آگاه شدند، اما نگران - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - بودند که حل مشکل همه کارمندان به‌صورت یک‌جا باعث جلب توجه رسانه‌ها شود. در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - نتیجه تصمیم گرفتند که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - دست نگه دارند و در عوض قرارداد استخدامی‌های جدید را اصلاح کنند، هرچند می‌دانستند که این اقدام برای رفع مشکل پیش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - آمده کافی نیست.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان

سوت‌زنی که از این مسئله باخبر شده، شکایتی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برده و با ادعای تبعیض در پرداخت دستمزد خواستار احقاق حقوق کارمندان گوگل شده است. «جان تای»، موسس شرکت Whistleblower Aid می‌گوید گوگل نه تنها قوانین کار نقاط مختلف دنیا را زیر پا گذاشته، بلکه به سرمایه‌گذاران خود درباره دیون حقوق و مالی‌اش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - اطلاعات اشتباه داده است.

«اسپایرو کارستوس»، مدیر ارشد مطابقت‌های حقوقی گوگل در بیانیه‌ای می‌گوید اگرچه نرخ پرداخت تطبیقی این شرکت در طول سال‌ها افزایش نیافته اما حقوق نیروهای موقت بیشتر شده است. نیویورک تایمز مدعی است که بخشی از مشکل گوگل به خاطر شمار بالاتر نیروهای موقت نسبت به نیروهای دائمی است.

مدیران این شرکت همچنین نگران بودند که با اصلاح یک‌باره پرداختی‌ها، به واحدهایی فشار مالی وارد شود که گوگل بیش از بقیه به آن‌ها متکی است. حالا احتمال داده می‌شود که این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - شرکت بابت ۹ سال پرداخت دستمزد به کارمندان موقت خود در ۱۶ کشور به پرداخت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستارا استان گیلان - ۱۰۰ میلیون دلار غرامت محکوم شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone