🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34399.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات عضویت ناخواسته کاربران در سرویس‌‌های ارزش افزوده را تایید کرد

پیگیری مافیای سرویس‌های ارزش افزوده از سوی وزیر ارتباطات جدی به نظر می‌رسد. او که در روزهای گذشته در توییتر به این مسائل پرداخته و خبر از کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی داده بود، حالا با ...

پیگیری مافیای سرویس‌های ارزش افزوده از سوی وزیر ارتباطات جدی به نظر می‌رسد. او که در روزهای گذشته در توییتر به این مسائل پرداخته و خبر از کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی داده بود، حالا با انتشار جزییات بیشتر، تایید کرده است که عضویت بدون اطلاع کاربر در این سرویس‌ها وجود داشته است.

آذری جهرمی در گفتگو با روزنامه دولت گفته است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مامور شده بود تا این مسئله را بررسی کند و با پردازش‌های فنی در یکی از پرونده‌هایی که بالاترین شکایت را به خود اختصاص داده بود، عضویت ناخواسته مشخص شده است:

«مشخص شد افرادی بدون اجازه کاربر، آنها را - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - عضو سرویس ارزش افزوده کرده و مبالغی از آنها کسر می‌شد. در نهایت یک ماه پیش مشخص شد چه تعداد و به چه میزانی از افراد کلاهبرداری شده است و اواخر هفته نیز اعلام شد پرونده تکمیل شده است.»

وزیر ارتباطات عنوان می‌کند که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - اپراتورهای موبایل در این کلاهبرداری مشارکت نداشته‌اند اما خبر از ضعف‌هایی در سامانه فنی آنها می‌دهد که به برخی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده اجازه کلاهبرداری داده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - است: «نمی‌توانیم بگوییم اپراتورها اصلاً مقصر نیستند اما ذکر این نکته ضروری است که در مرحله رسیدگی به این پرونده، اپراتورها با ما همکاری خوبی داشتند و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار ما گذاشتند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - که روند رسیدگی به این پرونده را تسهیل کرد.»

او از بازگشت مبلغی حدود ۲۲ میلیارد تومان به حساب مشترکین موبایل، ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد و عنوان کرد روش این بازگشت در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری متفاوت خواهد بود: «در سیم کارت‌های اعتباری پول کسر شده به‌عنوان شارژ به حساب مشترک اضافه خواهد شد و در خصوص مشترکین دائمی اگر قبض را پرداخت کرده باشند پول مورد نظر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - به‌ عنوان بستانکار در قبض جدید اعمال می‌شود و اگر قبض پرداخت نشده باشد قبض جدید با کسر پول صادر می‌شود.»

آذری جهرمی گفته است در این بررسی، ۶ شرکت متخلف شناخته شده‌اند و وزارت ارتباطات مشکلی برای رسانه‌ای کردن نام این شرکت‌ها ندارد. با این وجود، او انتشار نام این شرکت‌ها را به آینده و از طریق روابط عمومی وزارت ارتباطات موکول کرده است.

وزیر ارتباطات همچنین علت این پیگیری را، افزایش غیرطبیعی شکایات کاربران در سامانه ۱۹۵ ذکر کرده است. البته در ماه‌های گذشته کمپین‌هایی در شبکه‌های اجتماعی برای آگاهی کاربران از دستور «ستاره ۸۰۰ مربع»، جهت مشاهده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رامسر استان مازندران - لیست سرویس‌های ارزش افزوده آغاز افتاده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone