🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34402.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

صفحات AMP حالا در نتایج جستجوی بینگ موبایل هم به نمایش در می‌آیند

چه گوگل جستجوگر پیش‌فرض شما باشد و چه بینگ مایکروسافت، این روزها در هر دو پلتفرم می‌توانید از مزیت AMP برخوردار باشید؛ صفحات ویژه‌ای که سریع‌تر از صفحه‌های معمولی بارگذاری می‌شوند تا با سرعت بیشتری ...

چه گوگل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - جستجوگر پیش‌فرض - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - شما باشد و چه بینگ مایکروسافت، این روزها در هر دو پلتفرم می‌توانید از مزیت AMP برخوردار باشید؛ صفحات ویژه‌ای که سریع‌تر از صفحه‌های معمولی بارگذاری می‌شوند تا با سرعت بیشتری در اینترنت به کارهایتان برسید.

مایکروسافت پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - از صفحات AMP را از سال 2016 در دستور کار خود قرار داده، اما این خصوصیت تا امروز به اپلیکیشن مستقل بینگ محدود بوده است. اما حالا و طی یک به‌روزرسانی، اعلام شده که صفحات AMP می‌توانند مستقیما در نتایج جستجوی وبسایت بینگ در موبایل نیز به نمایش در بیایند.

در حال حاضر کروم، سافاری، فایرفاکس و اج چهار مرورگری هستند که از این خصوصیت پشتیبانی به عمل می‌آورند. اما از بین آن‌ها گوگل به عنوان پایه‌گذار سیستم AMP، فعال‌ترین آن‌هاست که اخیرا به توسعه‌دهندگان شخص ثالث اجازه داده که در پروژه صفحات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - AMP مشارکت بیشتری داشته باشند.

در همین راستا غول موتورهای جستجو اعلام کرده که پروژه AMP در آینده به یک «مدل نظارتی جدید» منتقل می‌شود و تصمیمات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - مرتبط با آن توسط کمیته‌ای اتخاذ خواهد شد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - که خودشان از اعضای گوگل نیستند.

برای تماشای صفحات AMP در بینگ، کافیست در وبسایت موبایل این جستجوگر به دنبال چنین صفحاتی بگردید. خبرگزاری‌های معتبر بین المللی معمولا اخبار داغ و مقالات مهم خود را به شکل صفحات AMP منتشر می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone