🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34400.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اولین گوشی تاشوی سامسونگ «آینده را نمایان می‌کند»

شرکت سامسونگ همواره اواسط آبان ماه نخستین جزئیات گوشی‌های جدید خود را منتشر می‌کند اما معرفی آنها را به دی ماه موکول کرده تا در این مدت بتواند کاملاً توجه مخاطبین را به خود جلب ...

شرکت سامسونگ همواره اواسط - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آبان ماه نخستین جزئیات گوشی‌های جدید خود را منتشر می‌کند اما معرفی آنها را به دی ماه موکول کرده تا در این مدت بتواند کاملاً توجه مخاطبین را به خود جلب کند. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تغییرات زیادی در محصولات آینده‌ی خود ایجاد کند چرا که گزارش شده این شرکت عبارت شعاری جدیدی را به ثبت رسانده و قرار است گجتی از آینده برای کاربران به ارمغان آورد.

به گزارش رسانه‌ها شرکت کره‌ای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عبارت The Future Unfolds (به معنی آینده نمایان می‌کند) را به ثبت رسانده و به نظر می‌رسد این جمله با توجه به مفهومش، بارها در تبلیغات اولین گوشی تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی F مورد استفاده قرار بگیرد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان

علاوه بر این اصولاً سامسونگ برای هر سری از محصولات خود شعار متفاوتی را در نظر می‌گیرد و این احتمال وجود دارد که سری سال ۲۰۱۹ میلادی کمپانی کره‌ای نظیر تلفن هوشمند، تبلت، تلویزیون و ....  همگی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - «نمایانگر آینده» باشند.

همچنین ممکن است سامسونگ اصلاً برای معرفی گجت‌های آینده‌‌اش خود سراغ چنین عبارتی نرود چرا که برخی شرکت‌ها کلمات و عبارات زیادی را به ثبت می‌رسانند تا گزینه‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مختلفی داشته باشند و بتوانند در مواقع مورد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیاز سراغ آنها رفته و برای معرفی محصولاتشان از این عبارات استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان

البته چندی پیش مدیر واحد موبایل سامسونگ از تغییر بنیادی در گلکسی اس 10 سخن گفت و مدعی شد که دگرگونی‌های اساسی در زبان طراحی پرچمدار بعدی این شرکت ایجاد خواهد شد. این مسئله احتمال استفاده از چنین شعار آینده‌نگری را برای این محصول بالا می‌برد.

با این وجود اگر سامسونگ بخواهد از این عبارت برای تبلیغات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سری جدید خود استفاده کند، به احتمال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قوی دی ماه امسال، کاربران شعار یاد شده را در رسانه‌ها مشاهده خواهند کرد. با این وجود ممکن است در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری در این باره منتشر گردد و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شایعات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بیشتری ایجاد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone