🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34406.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید BlueStacks منتشر شد؛ بهترین تجربه از بازی‌های موبایل روی کامپیوتر

پلتفرم بلواستکس (BlueStacks) که همزمان با محبوبیت کلش آو کلنز توانست در ایران هم طرفداران خودش را پیدا کند، به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های موبایل را روی پی سی تجربه کنند. در چند روز ...

پلتفرم بلواستکس (BlueStacks) که همزمان با محبوبیت کلش آو کلنز توانست در ایران هم طرفداران خودش را پیدا کند، به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های موبایل را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - روی پی سی تجربه کنند. در چند روز گذشته - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - سازندگان این پلتفرم دو خبر مهم برای کاربرانش داشتند؛ یکی اینکه نسخه چهارم برنامه منتشر شده و همچنین آن‌ها به دنبال گسترش فعالیت‌هایشان یک قرارداد همکاری بزرگ بسته‌اند.

بلواستکس 4 روی اندروید نوقا اجرا می‌شود و هم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - حجم کمتری دارد، هم ساده‌تر است و هم با سرعت خیلی بیشترش نسبت به گذشته بازی‌ها را بهتر از هر پلتفرم دیگری روی رایانه‌های شخصی اجرا می‌کند. با توجه به ادعای توسعه‌دهنده این نسخه نه تنها 8 برابر سریع‌تر از بلواستکس 3 است بلکه در زمینه سرعت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - حتی توانسته سری 9 گلکسی سامسونگ را پشت سر بگذارد.

در تست‌های بلواستکس که احتمالا روی یک سیستم متوسط و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - با قیمت خیلی پایین‌تر از پرچمداران امروزی انجام شد، پابجی موبایل در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - پی سی 12.6 درصد سریع‌تر از گلکسی 9 بود. بازی‌های معروف Lords Mobile و Idle Heroes نیز به ترتیب با 22 درصد و 66.67 درصد سرعت بیشتر اجرا شدند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان
نمایی از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - بنچمارک آنتونو، همانگونه که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - در عکس مشخص است لپ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - تاپ میان رده ایسوس توانسته با اختلاف امتیاز بیشتری از بقیه گوشی‌ها به دست بیاورد.

اگر هم فکر می‌کنید بلواستکس دیگر محبوبیت گذشته را ندارد، آمارهای جدید این کمپانی دقیقا خلاف آن را ثابت می‌کنند. این پلتفرم حالا 300 میلیون کاربر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارد و کاربران ماهیانه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - 2 میلیارد بازی روی آن تجربه می‌کنند. اما دومین معرفی مهم بلواستکس به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - همکاری آن با کمپانی MSI برمی‌گردد.

در همکاری این دو کمپانی، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای آینده ام‌اس‌آی به صورت پیش فرض بلواستکس را نصب خواهند داشتند و دیگر نیازی به دانلود جداگانه آن نخواهد بود. اگر می‌خواهید همین الان بلواستکس 4 را دانلود کنید، کافیست به این لینک بروید.

- تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone