🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34411.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

احتمالا به زودی HMD Global گوشی هوشمند گیمینگ عرضه خواهد کرد

بر اساس توییتی که از شاخه‌ی هندی تولید کننده‌ی تلفن های همراه HMD Global ارسال شده، احتمالا این شرکت به زودی یک گوشی مخصوص بازی ها عرضه خواهد کرد که از برند نوکیا بهره مند ...

بر اساس توییتی که از شاخه‌ی هندی تولید کننده‌ی تلفن های همراه HMD Global ارسال شده، احتمالا این شرکت به زودی یک گوشی مخصوص بازی ها عرضه خواهد کرد که از برند نوکیا بهره مند است. در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حالی که این توییت به سرعت حذف شد، اما شامل تیزری ده ثانیه‌ای بود که در آن صحنه‌ هایی از بازی های مختلف و بخش هایی از تلفن همراهی نشان داده می شد که شامل سه چراغ در پنل پشتی اش بود.

در این توییت همچنین به علاقمندان اعلام شده بود که برای دریافت خبر های بیشتر از سازنده‌ی این تلفن های همراه منتظر بمانند. در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حالی که توییت پست شده نما های اجمالی از تلفن هوشمند بعدی به نمایش گذاشته شد، HMD Global هیچ اطلاعات اضافه‌ای راجع به مشخصات داخلی این تلفن همراه گیمینگ ارائه نکرد.

تعدادی از سازنده‌ های تلفن های هوشمند، اخیرا از گوشی های گیمینگ خود رونمایی کرده‌اند. این در حالیست - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که شروع ساخت گوشی های گیمینگ توسط سونی در سال ۲۰۱۱ و با عرضه‌ی Sony Ericsson Xperia Play‌ کلید خورد. حدود شش سال بعد، شرکت Razer از گوشی Razer Phone رونمایی کرد. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تلفنی که ویژگی هایی نظیر بلندگوی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جلویی دوگانه و ریفرش ریت تصویر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بالایی را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عرضه می کرد. شرکت های دیگر نظیر ایسوس، هواوی، نوبیا و شیائومی هم به سرعت جا پای شرکت ریزر گذاشتند و تولید گوشی های گیمینگ را شروع کردند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
تصویر مربوط به Nokia X7

همه‌ی این دستگاه ها مدعی ارائه‌ی بهترین ویژگی ها برای تجربه‌ای بهتر هنگام بازی در تلفن های هوشمند هستند. نمونه هایی از این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ویژگی ها می تواند سیستم خنک کننده‌ی Asus ROG Phone و یا GPU Turbo آنر پلی باشد. البته ممکن است HMD از استراتژی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سامسونگ پیروی کند و به معرفی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جایگزینی برای تلفن های هوشمند نسل گذشته‌ی خود بپردازد که از ویژگی هایی خاص برای ارائه‌ی تجربه‌ای بهتر در بازی ها برخوردار باشند.

گذشته از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ارائه‌ی گوشی هوشمند گیمینگ، در حال حاضر شرکت HMD Global در حال کار روی تلفن هوشمند جدیدیست که احتمالا در ماه های آینده عرضه خواهد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شد. این دستگاه ها شامل نوکیا ۹ و نوکیا X7 - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هستند. هردوی این تلفن های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هوشمند فاقد حاشیه و قاب در بالا و پایین صفحه نمایش خواهند بود. علاوه بر این، نوکیا ۹ احتمالا به دوربین پنج گانه مجهز شده است.

البته لازم به ذکر است که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در این بین HMD Global رونمایی از یک تلفن همراه جدید نوکیا را در ماه اکتبر تایید کرده که به احتمال زیاد پرچم دار آینده‌ی نوکیا نخواهد بود. از آنجایی که معرفی نوکیا ۹ تا سال ۲۰۱۹ به تعویق افتاده می توان انتظار داشت که تلفن میان رده‌ی جدید نوکیا با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ویژگی های جذابی ارائه شود.

به نظر می رسد که نوکیا X7 - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با عنوان نوکیا X7.1 پلاس عرضه خواهد شد و همچنین بنا بر گزارشات احتمالا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نوکیا ۹ در کنگره‌ی جهانی موبایل سال ۲۰۱۹ به نمایش در خواهد آمد. در این بین HMD Global هنوز زمان دقیق عرضه‌ی تلفن هوشمند خود را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone