🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34387.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل در یک همکاری تازه، دستیار سیری را در دسترس مشتریان سازمانی قرار می‌دهد

دو کمپانی اپل و Salesforce اخیراً خبر از همکاری ای تازه داده اند که «پلتفرم شماره یک مدیریت روابط عمومی و iOS را با یکدیگر ادغام می کند». بزرگ ترین نتیجه مستقیم این همکاری، اپلیکیشن ...

این دو کمپانی ضمناً به صورت مشترک روی کیت توسعه نرم افزار Salesforce Mobile کار خواهند کرد که با زبان برنامه نویسی سوییفت اپل هم سازگاری دارد. با این کیت توسعه، توسعه دهندگان قادر به ساخت اپلیکیشن های مبتنی بر iOS، برای استفاده از پلتفرم لایتنینگ Salesforce به عنوان بک اند ابری خواهند بود. به گفته رویترز هم اکنون 5 میلیون توسعه دهنده از پلتفرم لایتنینگ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - استفاده می کنند و 20 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - میلیون توسعه دهنده هم مشغول ساخت اپلیکیشن برای دیوایس های اپل هستند.

این نخستین باری نیست که اپل سیاست هایی با محوریت مشتریان سازمانی دنبال می کند. در سال 2014 اپل از همکاری با IBM خبر داد و بعد از آن هم قراردادهایی با Cisco ،SAP و دیگران - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از راه رسیدند. ناگفته نماند که Salesforce تا پایان امسال پرتاب آموزشی Trailhead را نیز در قالب یک اپلیکیشن به iOS می آورد و قبلاً هم کورس هایی آموزشی برای توسعه اپلیکیشن های iOS با زبان سوییفت برگزار کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاددل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone