🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34383.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندرهای رسمی از هواوی میت 20 پرو در سه رنگ

بعد از افشای اخبار فراوان و تصاویری از موبایل هواوی میت 20 پرو در نمایشگاه IFA، اخیراً رندرهایی رسمی از این پرچمدار در فضای مجازی منتشر شده که طراحی نهایی آن را در سه رنگ ...

بعد از افشای اخبار فراوان و تصاویری از موبایل هواوی میت 20 پرو در نمایشگاه IFA، اخیراً رندرهایی رسمی از این پرچمدار در فضای مجازی منتشر شده که طراحی نهایی آن را در سه رنگ به نمایش در می - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آورند. همانطور که در تمام اخبار خونده بودیم، هواوی میت 20 پرو با دنبال کردن ردپای پرچمدار اخیر سامسونگ، به نمایشگری 6.3 اینچی و خمیده از نوع امولد مجهز شده است.

اما برخلاف آنچه سامسونگ ارائه می کند، موبایل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هواوی حاشیه هایی شدیداً باریک در طرفین و حاشیه ای نسبتاً کوچک در بخش - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زیرین نمایشگر دارد. حاشیه سنتی بالایی هم جای خود را به بریدگی نمایشگر داده که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قرار است میزبان دوربین سلفی، اسپیکر و تکنولوژی تشخیص چهره باشد. در حالی که به صحبت درباره قابلیت های امنیتی می پردازیم باید افزود که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم از دیگر قابلیت هایی است که به حضور آن در هواوی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - میت 20 پرو اشاره شده.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

با نگاهی به پنل پشتی، پنل شیشه ای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اندکی به سمت لبه ها خمیده شده تا دستگاه احساس بهتری در دست داشته باشد. ضمناً در بخش وسطی این پنل دوربینی سه گانه با چیدمان مربعی به شکل می خورد که سه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سنسور و یک فلاش LED را در خود جای داده. ضمناً درست - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مثل دیگر دیوایس های پریمیوم هواوی، برند Leica نیز روی بدنه به چشم می خورد.

از منظر مشخصات داخلی، هواوی میت 20 پرو - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قرار است به چیپست 7 نانومتری و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تازه معرفی شده کایرین 980 مجهز شود و حداقل 6 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصاتی هستند که در شایعات به آنها اشاره شده. اندروید 9 پای هم به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

در نهایت باید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - افزود که بنابر اعلام رسمی هواوی، میت 20 پرو در روز شانزدهم اکتبر و طی رویدادی در شهر لندن معرفی خواهد شد. انتظار می رود مدل استاندارد میت 20 و ایرباد FreeBuds 2 Pro هم در این رویداد معرفی شوند. ناگفته نماند همانطور که می توان در تصاویر دید، اسمارت فون هواوی میت 20 پرو در سه رنگ مشکی، آبی و سرخابی عرضه می شود.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی  تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone