🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34401.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام قابلیت ارسال گیف در دایرکت را معرفی کرد

اینستاگرام حالا از قابلیت امکان ارسال گیف به مخاطبان در بخش دایرکت ها پشتیبانی می کند که بسیاری از کاربران مدت ها منتظر آن بودند. این روزها گیف ها همه جا هستند و از آن ...

اینستاگرام حالا از قابلیت امکان ارسال گیف به مخاطبان در بخش دایرکت ها پشتیبانی می کند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - که بسیاری از کاربران مدت ها منتظر آن بودند.

این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - روزها گیف ها همه جا هستند و از آن ها برای رساندن مفهوم های مختلف به صورت گسترده استفاده می شود. البته این تصاویر متحرک و بی صدا چندان هم تازه وارد نیستند و چند سالی هست که از تاریخ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - تولدشان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - می گذرد.

به گفته اینستاگرام حالا کاربران می توانند به جای ارسال پیام های متنی، با استفاده از گیف ها منظور خود را در قالب مجموعه نامحدودی از تصاویر بصری بیان کنند. تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندرانبدین منظور حین گفتگو با افراد دیگر در بخش دایرکت می توانید کلید گیف را در نوار پایین فشار دهید تا آخرین گیف های ترند شده در اختیارتان قرار گیرد. با سوایپ کردن روی این نوار گزینه های بیشتری برای شما به نمایش درمی آید، علاوه بر این با جستجوی یک عبارت خاص مثل LOL یا Cute گیف های مرتبط به آن ظاهر می شوند.

اگر قصد شوخی با دوستانتان را دارید می توانید عبارتی خاص را در قسمت جستجو وارد کرده و روی  Random کلیک کنید تا گیفی مربوط به آن عبارت به صورت تصادفی برای طرف - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - مقابل ارسال شود. البته در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - صورتی که با مخاطب چندان صمیمی نیستید، بهتر است از اینکار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - خودداری کنید تا تبعات تصادفی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - آن دامنگیرتان نشود.

بر اساس بیانیه ای که در این رابطه منتشر شده، قابلیت ارسال گیف در اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - از امروز و در آخرین نسخه این اپلیکیشن برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - کاربران اندروید و iOS فعال شده است.

بر اساس توضیحات ارائه شده ظاهرا در این اپلیکشن تنها می توان از گیف های پیش فرض اپلیکیشن که توسط GIPHY ارائه شده اند، بهره برد. این در حالی است که در اغلب اپلیکیشن های پیام رسان امکان دانلود و ارسال گیف های دیگر خارج از برنامه نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone