🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34415.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

دستگاه Fire TV Recast استریم و DVR را به صورت یکجا ارائه می کند

یکی از محصولاتی که آمازون روز گذشته در شهر سیاتل از آن رونمایی کرد دستگاه Fire TV Recast بود. با استفاده از این وسیله می توان با بهره مندی از آنتن های هوایی به تماشای ...

یکی از محصولاتی که آمازون روز گذشته در شهر سیاتل از آن رونمایی کرد دستگاه Fire TV Recast بود. با استفاده از این وسیله می توان با بهره مندی از آنتن های هوایی به تماشای شبکه های تلویزیونی موجود پرداخت.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران

همچنین از آنجایی که Recast به طور مستقیم به تلویزیون متصل نمی شود، شما می توانید این دستگاه را هر جایی از خانه که قدرت دریافت سیگنال بهتری در آن وجود دارد قرار دهید. برای این کار می توانید از اپلیکیشن همراه این وسیله که برای iOS و اندروید در دسترس قرار دارد نیز کمک بگیرید.

بعد از راه اندازی، Recast همه‌ی نمایش های تلویزیونی موجود را می - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - تواند روی هر دستگاهی مثل Echo Show، تبلت Fire، تلفن های هوشمند (با استفاده از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - اپلیکیشن) یا Fire TV اجرا کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران

همچنین امکان استفاده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - از دستیار هوشمند صوتی الکسا نیز برایتان فراهم خواهد بود. این دستیار هوشمند می تواند در جست و جوی برنامه های تلویزیونی مختلف به شما یاری برساند، برنامه های ضبط شده روی DVR را بیابد، کانال های تلویزیونی را تغییر دهد، صورت حساب ها را کنترل کند و همچنین به برنامه ریزی برای ضبط برنامه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - های مختلف بپردازد. هزینه‌ی ماهانه برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد، اما فقط می توان یک Fire TV Recast به ازای هر اکانت آمازون ساخت.

این دستگاه برای افرادی ساخته شده که از شبکه های کابلی استفاده نمی کنند اما همچنان علاقمندند تا برنامه های ورزشی و تلویزیونی را با استفاده از استریم سرویس هایی نظیر آمازون پرایم و نتفلیکس تماشا کنند. البته دستگاه های DVR که با آنتن های هوایی کار می - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - کنند قبلا هم وجود داشتند. مثل Tablo و Simple.tv. اما به هر ترتیب نام آمازون و همچنین بهره مندی آن از الکسا می تواند جذابیت های Recast را نسبت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - به رقبا دو چندان کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران

امکان پیش خرید از همین حالا وجود دارد. قیمت ها از ۲۳۰ دلار برای دو تیونر (ضبط همزمان دو برنامه) با ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی که قدرت ضبط ۷۵ ساعت برنامه های تلویزیونی با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - کیفیت HD را دارد آغاز می شود. دستگاه Fire TV Recast - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - چهار تیونر (که می تواند به طور همزمان چهار برنامه‌ی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - تلویزیونی را ضبط کند) با ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی که توانایی ضبط ۱۵۰ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر امیرکلا استان مازندران - ساعت برنامه های تلویزیونی با کیفیت HD را دارد، ۲۸۰ دلار خواهد بود. انتظار می رود عرضه‌ی این دستگاه ها از ۲۳ آبان ماه آغاز شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone