🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34416.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

با این صفحه کلید پوشیدنی در فضای مجازی تایپ کنید

سال گذشته کمپانی Tap Systems  از یک صفحه کلید پوشیدنی خاص رونمایی کرد. این صفحه کلید در واقع پنج حلقه‌ی متصل به هم بود که با استفاده از نرم افزار به خصوص و پشتیبانی از بلوتوث ...

سال گذشته کمپانی Tap Systems  از یک صفحه کلید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کلاردشت استان مازندران - پوشیدنی خاص رونمایی کرد. این صفحه کلید در واقع پنج حلقه‌ی متصل به هم بود که با استفاده از نرم افزار به خصوص و پشتیبانی از بلوتوث می توانست تجربه‌ی متفاوتی از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کلاردشت استان مازندران - تایپ کردن را برای کاربر به ارمفان آورد. حال این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کلاردشت استان مازندران - کمپانی اعلام نموده که اکنون گجت Tap Strap با سیستم عامل ویندوز هولوگرافیک مایکروسافت، هدست های آکیلس ریفت و  HTC Vive سازگاری دارد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از این صفحه کلید پوشیدنی در فضای مجازی تایپ کنند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کلاردشت استان مازندران

چیزی شبیه به یک پنجه بوکس لاستیکی را تصور کنید که با در دست کردن آن بتوانید در موبایل یا رایانه خود به تایپ نمودن مشغول شوید؛ این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کلاردشت استان مازندران - همان تجربه ای است که کیبورد پوشیدنی و بی سیم Tap Strap برای شما فراهم می آورد.

کاربر می‌تواند با استفاده از این گجت و قرار دادن دست خود روی سطحی صاف یا حداقل تصور کردن آن در هر لحظه، روی یک صفحه کلید خیالی تایپ کند. حال سازگار شدن این گجت با هدست‌های واقعیت مجازی، این وسیله را به کاربردی‌ترین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کلاردشت استان مازندران - ابزار موجود تبدیل کرده است.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">

سنسورهای تعبیه شده در این صفحه کلید خاص، می توانند حرکات انگشتان شما را به حروف و کلمات ترجمه کنند. در مجموع برای یک دست ۳۱ نوع تپ کردن مختلف وجود دارد، ضمن اینکه کار با Tap Strap نیاز به کمی تمرین و مهارت خواهد داشت. اما پس از آن تایپ حروف با دقت ۹۹ درصدی به انجام خواهد رسید.

این ابزارِ تایپ یک دستی، به همراه یک سیستم کارآمد پیش بینی کلمات و اصلاح غلط های املائی، سرعت بسیار بالایی را در نوشتن برایتان فراهم می کند. علاوه بر این در همه حال یک دست آزاد برای انجام کارهای دیگر خواهید داشت.

Tap Strap قیمتی حدود ۱۷۹ دلار دارد و می‌توان از آن به همراه هدست‌های کیلس ریفت،  HTC Vive و ویندوز MR VR استفاده کرد. بدین منظور لازم است که از ویندوزی ۸.۱ یا بالاتر بهره ببرید تا بتوانید ۸ ساعت به طور مداوم با این صفحه کلید پوشیدنی تایپ کنید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone