🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34405.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل در تدارک شارژر بیسیم برای نسل بعدی پیکسل ها

چند وقتی است که شایعات زیادی درباره‌ی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL به گوش می‌رسد اما خبری از وسایل جانبی که شرکت آمریکایی قولشان را داده بود، شنیده نمی‌شد. حال شواهد جدیدی از ...

چند وقتی است که شایعات زیادی درباره‌ی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL به گوش می‌رسد اما خبری از وسایل جانبی که شرکت آمریکایی قولشان را داده بود، شنیده نمی‌شد. - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حال شواهد جدیدی از نسخه‌ی بتای اپلیکیشن گوگل به دست آمده که احتمال - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عرضه‌ شارژر وایرلس پیکسل استند را بالا برده است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

چندی پیش رسانه‌ها عنوان کرده بودند که ظاهراً گوگل قصد دارد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یک داک شارژ ویژه و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - منحصر به فردی برای پیکسل 3 و پیکسل 3 XL تولید و عرضه کند. در آن زمان - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گفته شده بود داک شاٰرژ نسل بعدی گوشی‌های گوگل، پیکسل استند نام خواهد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گرفت و اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از آن - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن گوگل نیز قرار گرفته بود.

حال در نسخه‌ی بتای اپ گوگل، انیمیشن‌هایی پیدا شده که یک گوشی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پیکسل را به حالت پرتره روی استند شاٰرژ مخصوصی به نمایش می‌گذارد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

البته جزئیات زیادی از این گجت به چشم نمی‌خورد اما بر اساس انیمیشن‌های یافت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده، می‌توان از گوشی‌های قرار گرفته روی این شارژ وایرلس به عنوان قاب - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عکس دیجیتال - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استفاده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کرد. بدین صورت که گوشی به صورت اتوماتیک عکس‌های موجود را نمایان می‌کند.

علاوه بر این، عکس‌ها - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و دسته‌‌ای از کد‌های مختلف در نسخه بتای برنامه‌ی گوگل به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد شارژر وایرلس پیکسل استند از دستیار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گوگل هم پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب کاربر می‌تواند زمانی که گوشی خود را در این استند قرار می‌دهد، از دستیار گوگل استفاده کند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

همچنین پیکسل استند قادر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است پیشنهادات - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - منحصر به فردی ارائه دهد، سوالات را پاسخ گوید و فعالیت‌های دیگری نظیر تنظیم اعلان هشدار، نمایش رویداد‌های سال و پخش موسیقی را نیز به انجام برساند. البته تمامی این فعالیت‌ها در صورتی که موبایل شما قفل باشد هم امکان پذیر است.

به نظر می‌رسد شارژر وایرلس گوگل طی رویداد معرفی پیکسل 3 و 3 XL در ۱۷ مهرماه معرفی گردد.

 

تماشا کنید: ویدیوی جعبه گشایی با کیفیتی از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone