🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34412.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

دوربین میت 20 احتمالا دارای حالت «تصویر برداری زیر آب» خواهد بود

هواوی چند ماه پیش و به کمک دوربین قدرتمند پی 20 توانست بیشترین امتیاز را در آزمایش‌های DxOMark به دست بیاورد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده چینی‌ها برنامه دارند تا به این ...

هواوی چند ماه پیش و به کمک دوربین قدرتمند پی 20 توانست بیشترین امتیاز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - را در آزمایش‌های DxOMark به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - دست بیاورد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده چینی‌ها برنامه دارند تا به این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - رکورد شکنی در هواوی میت 20 و میت 20 پرو ادامه بدهند. وب سایت XDA-Developers در کنکاش اپلیکیشن دوربین EMUI 9 توانسته بعضی از ویژگی‌های پرچمداران بعدی هواوی را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - فاش کند.

یکی از عجیب‌ترین قابلیت‌های احتمالی دوربین میت 20 به وجود حالت زیر آب (Underwater Mode) برمی‌گردد. هواوی پی 20 پرو به خاطر مقاومتی که در برابر آب و خاک داشت توانست استاندارد IP67 را دریافت کند اما این مسئله به این معنا نبود که می‌توانستید گوشی را با خیال راحت زیر آب برده و در آنجا عکس بگیرید.

هنوز هم مشخص نیست که Underwater Mode دقیقا به چیزی در میت 20 اشاره دارد و انگار روی گوشی‌هایی که ضد آب نیستند نیز کاربرد خواهد داشت اما در کدها این حالت با جمله «قابلیتی برای گرفتن عکس‌های با کیفیت زیر آب» توصیف گشته و حتی نحوه عملکرد آن توضیح داده شده است؛ با زدن دکمه کاهش صدا، عکس گرفته می‌شود و اگر دکمه افزایش صدا را بزنید بخش فیلمبرداری می‌آید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان
عکس لو رفته از هواوی میت 20، گزارشات نشان می‌دهند که این گوشی دارای دوربین سه گانه خواهد بود.

برای خاموش و روشن کردن دوربین نیز کافیست دکمه پاور را بزنید. البته به نظر می‌رسد هواوی پیش از استفاده از این ویژگی به کاربران اخطار خواهد داد تا اگر تهمیدات لازم را انجام ندهند و موبایل آسیب ببیند، این آسیب شامل گارانتی نخواهد بود. همچنین آن طور که از شواهد پیداست چینی‌ها خودشان به دنبال ساخت گاردهای ضد آب هستند.

دومین و سومین ویژگی کشف شده در کدها AI Zoom و AI Cinema نام دارد. AI Zoom خودش به صورت اتوماتیک و بسته به فاصله‌ای که با جسم دارید زوم دوربین را تنظیم می‌کند تا بهترین عکس را بگیرید و به کمک AI Cinema هم همزمان که فیلم می‌گیرید می‌توانید پس زمینه، فیلترها، رنگ و هر تغییری که خواستید را به ویدیو - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - بدهید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان
نمایی از AI Cinema
تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان
نمایی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - از Video Bokeh

در کنار این‌ سه ویژگی هواوی به دنبال این است تا یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های عکاسی را نیز به پرچمداران بعدی خودش بیاورد؛ میت 20 دارای حالتی با نام Video - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - Bokeh خواهد بود که فعال سازی آن پس زمینه تار شده و یک سری اشکال مصنوعی اضافه می‌شود تا نورهای خیالی به وجود بیاید.

بد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیست دوباره تاکید کنیم که هیچکدام از این ویژگی‌ها هنوز به مرحله نهایی نرسیده‌اند و بنابراین ممکن است که آن‌ها را در میت 20 نبینیم. هواوی میت 20 و میت 20 پرو قرار است تا در تاریخ ۲۴ مهرماه امسال طی مراسمی در لندن معرفی شوند. گفته شده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - هواوی قصد دارد تنها دو هفته پس از معرفی این موبایل‌های پیشرفته، آنها را روانه بازار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone