🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26053.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

شناسایی راننده‌های متخلف با هوش مصنوعی برای اولین بار

استرالیا نخستین کشوری است که برای شناسایی راننده های متخلف به استفاده از هوش مصنوعی روی آورده است. استفاده از موبایل هنگام رانندگی یکی از تخلفات عمده رانندگان است اما روش های چندانی برای مقابله با ...

پلیس استرالیا برای غلبه بر این چالش به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - فکر استفاده از فناوری های مدرن افتاده است. مسئولان ایالت «نیو ساوت ولز» این کشور دوربین هایی را در سطح شهر نصب کرده اند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - که با تکیه بر هوش مصنوعی و به صورت خودکار استفاده راننده از گوشی را تشخیص داده و ثبت می کند. تصاویر ثبت شده سپس توسط اپراتورها بازبینی می شود تا احتمال خطا به حداقل برسد. دوربین ها علاوه بر سطح شهر، روی ماشین های پلیس هم نصب خواهند شد.

در سه ماه اول استفاده از این تجهیزات اولین تخلف رانندگان نادیده گرفته می شود اما پس - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - از آن جریمه هایی هنگفتی در نظر گرفته می شود. رانندگان متخلفی که توسط این دوربین ها - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - شکار شوند، باید خود را برای پرداخت ۳۳۴ دلار استرالیا (۲۳۳ دلار آمریکا) و در برخی موارد دریافت ۵ نمره - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - منفی آماده کنند. در صورتی که تخلف در محدوده مدارس روی داده باشد این جریمه به ۴۵۷ دلار استرالیا و ۱۰ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - نمره منفی افزایش پیدا می کند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان

مقامات ایالت مذکور - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - اطمینان دارند که دوربین های هوشمند به کاهش تخلفات کمک خواهد کرد. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - مدل سازی های آنها حاکی از این است که پیاده سازی این سازوکار در بازه ای ۵ ساله از وقوع ۱۰۰ تصادف منجر به صدمات جدی و مرگ جلوگیری خواهد کرد.

در ایران حدود ۲۰ درصد از تصادفات رانندگی ناشی از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - استفاده راننده از گوشی است و پلیس راهور جریمه ۱۰۰ هزار تومانی برای آن در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone