🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26062.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

چین انتشار ویدیوهای دیپ فیک را ممنوع کرد

وزارت فضای مجازی چین قانونی وضع کرده که در آن هر تولید کننده محتوای صوتی و ویدیویی موظف است در صورت جعلی بودن محتوا، آن را علنا اعلام کند. بر اساس قانون جدید که از ...

وزارت فضای مجازی چین قانونی وضع کرده که در آن هر تولید کننده محتوای صوتی و ویدیویی موظف است در صورت جعلی بودن محتوا، آن را علنا اعلام کند. بر اساس قانون جدید که از یکم ژانویه سال جدید میلادی اجرا می‌شود، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان - هر گونه محتوای تولید شده با هوش مصنوعی یا واقعیت افزوده که تکنولوژی دیپ فیک داشته باشد، باید به صورت واضح آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان - را اعلام کرده باشد.

قانون جدید که مستقیما از سمت وزارت فضای مجازی چین (CAC) به پلتفرم‌های ویدیویی و صوتی این کشور ابلاغ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان - شده، آن‌ها را موظف کرده تا اگر ویدیو و صوتی تولید می‌کنند، جعلی یا موثق بودن آن را حتما اعلام کنند. در غیر این صورت اقدام آن‌ها جرم حساب می‌شود. استفاده از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده باعث به وجود آمدن ویدیو‌های جعلی شده که اصطلاحا به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان - آن دیپ فیک می‌گویند.

بدین ترتیب از یک ژانویه سال ۲۰۲۰، تمام تولید کنندگان محتوا موظف هستند که از قانون جدید پیروی کنند. البته پدید آمدن اخبار جعلی، یکی از عمده‌ترین دلایل CAC برای وضع این قانون عنوان شده است. در وب سایت CAC آمده است که:

تکنولوژی دیپ فیک می‌تواند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان - امنیت ملی را به خطر بیاندازد، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان - نظم و پایداری جامعه را بر هم زند و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان - حق و حقوق قانونی دیگران را پایمال کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان

البته پیش از این یکی از مراجع قانونی چین در نظر داشت تا تکنولوژی دیپ فیک را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان - غیر قانونی اعلام کند. چندی پیش یکی از برنامه‌های چینی به نام ZAO به کاربران اجازه می‌داد تا با تغییر صورت خود به یک فرد مشهور، ویدیو‌های جعلی بسازند. این برنامه در چند ساعت اول انتشار آن، بالغ بر میلیون‌ها بار دانلود شد.

اما سوءاستفاده از حریم خصوصی کاربران باعث شد تا توسعه‌دهندگان این برنامه از کاربران عذرخواهی کنند و طی بیانیه‌ای اعلام کردند که هیچ گاه از اطلاعات بیومتریک کاربران استفاده نخواهند کرد.

پلتفرم‌های ویدیویی که موظف به رعایت قانون - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مریوان استان کردستان - جدید در چین هستند عبارتند از:

  • Tencent Video
  • Youku
  • iQIYI
  • Kuaishou
  • Douyin

دو پلتفرم صوتی این کشور به نام‌های Himalaya و Dragonfly FM نیز از این پس باید در صورت جعلی بودن محتوا، آن را اعلام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone