🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26048.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آژانس فضایی اروپا به جنگ سیارک ها می رود

آژانس فضایی اروپا (ESA) با همکاری ناسا، ماموریت انهدام سیارک با نام HERA را تایید کردند. در این ماموریت قرار است تکانه برخورد یک فضاپیما به سیارک بررسی شده و امکان از بین رفتن آن ...

آژانس فضایی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - اروپا (ESA) با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - همکاری ناسا، ماموریت انهدام سیارک با نام HERA را تایید کردند. در این ماموریت قرار است تکانه برخورد یک فضاپیما به سیارک بررسی شده و امکان از بین رفتن آن سنجیده شود.

این ماموریت که ۳۲۰ میلیون دلار هزینه در پی دارد، با همکاری ناسا و آژانس فضایی اروپا صورت می‌گیرد. در ابتدا قرار است که این دو سازمان، فضاپیمایی به یک مجموعه دوتایی سیارک به نام دیدیموس (Didymos) بفرستند. در مرحله اول، فضاپیمای ناسا به نام دارت (DART) با سرعت ۲۱۴۳۷ کیلومتر بر ساعت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - به سیارک کوچکتر به نام دیدیمون (Didymoon) برخورد می‌کند. این برخورد توسط ماهواره ایتالیایی LICIACube نظارت می‌شود.

در ادامه HERA برای بررسی و نقشه‌برداری از محل برخورد، به سمت آن می‌رود. یکی دیگر از اهداف HERA، اندازه‌گیری جرم دیدیمون خواهد بود. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - فضاپیمای HERA قرار - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - است دو ماهواره مکعب - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - شکل کوچک به سیارک بفرستد که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - توانایی پرواز در نزدیکی سطح آن را دارد. در ادامه این دو ماهواره روی سطح دیدیمون می‌نشینند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران

این دو ماهواره که به اندازه یک کیف دستی هستند، مانند پهپاد‌هایی عمل خواهند کرد که داده‌های حیاتی از محل برخورد را دریافت خواهند کرد. دانشمندان در ادامه به کمک این داده‌ها می‌توانند جرم دیدیمون را بررسی کنند و به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - کمک - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - آن، ساختار آن را نیز به دست بیاورند. ESA در این رابطه می‌گوید:

هدف از ماموریت HERA این است که برخورد با سیارک را به تکنیکی مشخص تبدیل کنیم تا بتواند از سیاره ما - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - محافظت کند.

از آن جایی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - که دیدیمون به دور - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - سیارک بزرگ‌تر خود می‌چرخد، دانشمندان می‌توانند به کمک تاثیرات برخورد DART، هرچند که کوچک هم باشند تکانه آن را بررسی کنند. (یعنی در اثر برخورد، کمی از مدار خود خارج شود که دانشمندان هم می‌خواهند همین اثر را بررسی کنند). در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی ماموریت HERA را مشاهده کنید:

سیارک کوچک‌تر، اندازه‌ای برابر یکی از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - اهرام مصر دارد. این بدین معنی است که سیارک دیدیمون آنقدر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - بزرگ است که می‌تواند یک شهر را نابود - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - کند. با این حال، این ماموریت کمی سخت است، زیرا هر دو سیارک کوچک هستند و تاکنون هیچ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - فضاپیمایی نتوانسته به سمت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - این دوستان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - فضایی کوچک پرواز کند.

البته که احتمال برخورد سیارک به کره زمین کمی دور از انتظار است، اما با توجه به ۲ هزار شیئی که در اطراف کره زمین می‌چرخند، باید راه حلی برای مقابله با آن پیدا کرد. یکی از دانشمندان در این رابطه می‌گوید:

ما به دقت ۲ هزار شیء دور کره - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کلاردشت استان مازندران - زمین را بررسی می‌کنیم تا از پیوستن به کلکسیون زیبای دایناسورهای در برلین جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone