🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26065.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

طراحان بازی «کارت علیه بشریت» به جنگ هوش مصنوعی رفتند

طراحان بازی محبوب «کارت علیه بشریت» بلک فرایدی را به تلاش برای اثبات برتری خود بر هوش مصنوعی در زمینه نوشتن کمدی اختصاص دارند. کارت علیه بشریت که به عنوان یک بازی گروهی برای آدم ...

طراحان بازی محبوب «کارت علیه بشریت» بلک فرایدی را به تلاش برای اثبات برتری خود بر هوش مصنوعی در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - زمینه نوشتن کمدی اختصاص دارند.

کارت علیه بشریت که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به عنوان یک بازی گروهی برای آدم های بد خود را معرفی می کند، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از تعدادی کارت سیاه و سفید تشکیل شده است. کارت های مشکی سوالات - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هستند و برنده کسی است که بتواند خنده دارترین پاسخ را با کارت های سفید ارائه کند.

توسعه دهندگان بر اساس اسناد و نوشته های نویسندگان این حرکات ها یک الگوریتم هوش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را توسعه دادند که قادر به تولید کارت های طنز بود. با این حال طراحان بازی قصد اثبات برتری خود را داشتند و به همین خاطر حدود - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ۱۶ ساعت را صرف نوشتن کارت های جدید کردند.

انتخاب کارت های برنده بر عهده کاربران قرار داده شده است. علاقمندان برای رای دادن می توانند یکی از این کارت ها را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خریداری کنند. در صوت برنده شدن تیم نویسندگان آنها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جوایزی را دریافت می کنند اما اگر ماشین برنده شود سرنوشتی جز اخراج در انتظارشان نخواهد بود؛ البته بخش اخراج نویسندگان هم شوخی به نظر می رسد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

برگزار کنندگان این چالش در زمینه طنز دستی بر آتش دارند. آنها هدف از توسعه این شبکه عصبی قدرتمند را کاهش هزینه های پرسنل و افزایش سطح کمدی عنوان کرده است. در بخش دیگری - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هم در قالب طنز به نکته جالبی اشاره کرده اند:

تمام - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هدف ما از این شیرین کاری های استادانه جلب توجه مردم، پول در آوردن و در عین حال سخت کار کشیدن از کارکنان است. مگر بلک فرایدی برای همین ساخته نشده؟

کمپانی توسعه دهنده این کارت ها مدتی قبل از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مردم خواسته بود برای حفر بی دلیل یک چاله بی خاصیت در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آمریکا پول پرداخت کنند که در کمال تعجب کاربران هم بیش از صد هزار دلار سرمایه در اختیار آنها قرار دادند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone