🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26072.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از شبکه عصبی برای پیش‌بینی قیمت رمزارز

یکی از چالش های رمزارزها و به ویژه بیت کوین نوسان قیمتی شدید آنهاست، حالا اما یک متخصص هندی روشی برای پیش بینی این تغییرات پیدا کرده است. Abinhav Sagar از متخصصان داده موسسه فناوری Vellore ...

یکی از چالش های رمزارزها و به ویژه بیت کوین نوسان قیمتی شدید آنهاست، حالا اما یک متخصص هندی روشی برای پیش بینی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تویسرکان استان همدان - این تغییرات پیدا کرده است.

Abinhav Sagar از متخصصان داده موسسه فناوری Vellore هند روشی را برای پیش بینی قیمت رمزارز با تکیه بر شبکه عصبی LSTM (حافظه طولانی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تویسرکان استان همدان - کوتاه-مدت) ارائه کرده. در معماری LSTM برخلاف شبکه عصبی بازگشتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تویسرکان استان همدان - معمول، ذخیره سازی و دسترسی داده ها به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تویسرکان استان همدان - صورتی کارآمدتر صورت می گیرد. از این نوع شبکه برای طبقه بندی، پردازش و پیش بینی سری های زمانی استفاده می شود.

به گفته Sagar قیمت رمزارزها تحت تاثیر چهار فاکتور پیشرفت های سریع فناوری، اقتصادی، امنیتی و حتی سیاسی قرار دارد. وی فرایندی چهار مرحله ای را برای پیش بینی قیمت رمزارز طراحی کرده که شامل جمع آوری داده های بلادرنگ در مورد ارزهای دیجیتال، آماده سازی داده ها برای آموزش شبکه عصبی، آزمایش پیش بینی با استفاده از شبکه LSTM و مصورسازی نتایج آن می شود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تویسرکان استان همدان

این متخصص برای آموزش شبکه خود از مجموعه داده های CryptoCompare بهره می برد که شامل قیمت، حجم و پایین ترین و بالاترین نرخ هر رمزارز است. وی پیش از پیاده سازی و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تویسرکان استان همدان - مصورسازی نتایج پیش بینی از خطای مطلق میانگین (MAE) به عنوان معیار ارزیابی استفاده کرده است.

در نمودار مصورسازی نتایج این شبکه عصبی، پیش بینی قیمت رمزارز به شکل عجیبی با تغییرات واقعی آن تطابق دارد. این در حالی است که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تویسرکان استان همدان - قیمت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تویسرکان استان همدان - رمزارزها بسیاری از مواقع توسط نهنگ ها و از طریق خرید و فروش حجم عظیمی از آن با نرخ های غیر واقعی دستخوش نوسان های شدید می شود. Abinhav Sagar کد پروژه شبکه LSTM  را در گیت هاب منتشر کرده است. متخصصان پیش از این از یادگیری ماشین برای پیش بینی قیمت ها در بازار سهام بهره برده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرمیتی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ احیانا نمایندگی شما آیا رجایی تویسرکان برای مایکروفر گالانز تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در رجایی شهر تویسرکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone