🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26058.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مبین‌نت با ارائه خدماتش در حوزه اینترنت اشیا، به نمایشگاه IoTex می‌آید

شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌منظور معرفی خدماتی که این شرکت با تکیه بر اینترنت اشیاء ارائه می‌کند، در نمایشگاه IoTex تهران حاضر خواهد شد. مبین‌نت در کنار ارائه خدمات یکپارچه‌ سازمانی خدمات مبتنی‌بر اینترنت اشیاء (IoT) ...

شرکت ارتباطات مبین‌نت به‌منظور معرفی خدماتی که این شرکت با تکیه بر اینترنت اشیاء ارائه می‌کند، در نمایشگاه IoTex تهران حاضر خواهد شد. مبین‌نت در کنار ارائه خدمات یکپارچه‌ سازمانی خدمات مبتنی‌بر اینترنت اشیاء (IoT) را نیز ارائه می‌کند. هوشمندسازی در بخش مشتریان خانگی و سازمانی مبین‌نت، از جمله رویکردهای اصلی این شرکت در نمایشگاه IoTex تهران خواهد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خراسان استان خراسان - بود.

نکته قابل توجه آنکه، مجموعه‌های بازدیدکننده و حاضر در پنجمین نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا، ضمن بازدید از غرفه و محصولات مبین‌نت، می‌توانند توضیحات کاملی راجع به تمامی محصولات موجود در سبد سازمانی این شرکت، از کارشناسان و متخصصان حاضر در غرفه کسب کنند.

خدمات مبین‌نت در اینترنت اشیاء در چهار حوزه آبیاری هوشمند، مدیریت پسماند هوشمند، مدیریت پارکینگ‌های شهری هوشمند و روشنایی معابر خواهد بود. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خراسان استان خراسان - در بخش خانگی نیز هوشمندسازی خانه‌ها و مدیریت مصرف انرژی رویکردهای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خراسان استان خراسان - اصلی مبین‌نت هستند.

پنجمین دوره از کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا IoTex، روزهای دهم و یازدهم آذرماه، در سالن موسسه مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone