🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26043.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

هند سقوط ماه نشین ویکرام را تأیید کرد

هند سقوط ماه نشین ویکرام را که بخشی از فضاپیمای چاندرایان-2 (Chandrayaan-2) محسوب می شد، تایید کرد. دپارتمان فضایی کشور هند می گوید ماه نشین ویکرام (Vikram) طبق برنامه از فضاپیما جدا شد ولی نتوانست ...

هند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران - سقوط ماه نشین ویکرام را که بخشی از فضاپیمای چاندرایان-2 (Chandrayaan-2) محسوب می شد، تایید کرد.

دپارتمان فضایی کشور هند می گوید ماه نشین ویکرام (Vikram) طبق برنامه از فضاپیما جدا شد ولی نتوانست به طور موفقیت آمیز روی سطح ماه فرود بیاید.

ماه نشین ویکرام در فاز اول - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران - فرود، ارتفاع خود را از 30 کیلومتری سطح ماه به 7.4 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران - کیلومتری کاهش داد و سرعتش را نیز از 1683 متر بر ثانیه به 146 متر بر ثانیه رساند. ولی در فاز دوم فرود، کاهش سرعت بیشتر از برنامه ریزی ها انجام شد. دولت هند می گوید همین عامل سبب تغییر شرایط هنگام شروع ترمزگیری شده و منجر به سقوط ماه نشین ویکرام در 500 متری محل فرود شده است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران

ماموریت ماه نشین ویکرام که ماه نورد پراگیان (Pragyan) را در خود داشت، شکست خورد. البته فضاپیمای چاندرایان-2 حامل یک مدارگرد ماه بود که به گفته سازمان فضایی هند تمام هشت سیستم آن به درستی کار می کنند و طول عمر آن به 7 سال افزایش پیدا کرده است.

با از بین رفتن ماه نشین ویکرام هندی ها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران - از مستقر شدن بر سطح ماه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران - ناکام ماندند، ولی مدارگرد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران - مذکور اطلاعات علمی ارزشمندی را در طول عمر خود به زمین مخابره خواهد کرد. این مدارگرد از دوربین های با رزولوشن بالا، طیف سنج فروسرخ و تجهیزات راداری برای نقشه سازی از سطح مریخ برخوردار است.

اواخر تیر ماه امسال، هند اولین ماه نشین خود به نام ویکرام را با فضاپیمای چاندرایان-2 به فضا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران - پرتاب کرد. حدودا یک ماه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران - بعد این فضاپیما با موفقیت وارد مدار ماه شد. اواسط شهریور ماه هند ارتباط خود را با ماه نشین ویکرام لحظاتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران - قبل از فرود بر سطح مریخ از دست داد.

مدتی بعد هندی ها محل فرود ماه نشین را پیدا کردند و تلاش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران - ها برای برقراری ارتباط با آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر رویان استان مازندران - آغاز شد ولی فرصت برقراری ارتباط با آن به سرعت به اتمام رسید و پیش بینی می شد که این ماه نشین نفس های آخر خود را روی سطح ماه می کشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone